به گزارش برنا، سردار سید قاسم قاسمی در مراسم بزرگداشت روز ملی شهید و بزرگداشت روز جانباز با حضور خانواده ایثارگران جامعه ورزش و جوانان با گرامیداشت 22 اسفند روز شهدا و در پیش بودن روز جانباز اظهار داشت: جامعه ورزش 5 هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده است و 135 شهید مدافع حرم همچنین 17 بانوی شهیده در هشت سال دفاع مقدس از دیگر افتخارات جامعه ورزش در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه 35 درصد از بدنه وزارت ورزش و جوانان را ایثارگران تشکیل می دهند که شامل 2 هزار و یکصد نفر در سطح ستاد و کشور محسوب می شود.

وی از رویکرد مدیران استانی در راستای توجه به موضوعات مختلف ایثارگران تقدیر کرد.

قاسم قاسمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یک هزار و سیصد مکاتبه برای رفع مشکلات جانبازان ، رزمندگان و آزادگان جامعه ورزش و جوانان در سراسر کشور صورت گرفته و پیگیری لازم بعمل آمده است ، تصریح کرد: در سال گذشته یک میلیارد تومان وام از 6 تا 16 میلیارد تومان به ایثارگران اهدا شده است.

 

مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان از پوشش معلولان نیز در این وزارتخانه خبر داد و گفت: این افتخار را داریم که در دفاع از حقوق معلولین جامعه ورزش هم خدمت کنیم و خوشبختانه با حضور محمود خسروی وفا . کمیته ملی پارالمپیک در آسیا و جهان همیشه حرف برای گفتن داشته تا جاییکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه نقاط دنیا برافراشته شده است و در این زمینه حمایت های دکتر سلطانی فر و معاون توسعه ورزش قهرمانی هم قابل توجه بوده است.

سردار قاسمی از تبدیل وضعیت 628 نفر از کارکنان ایثارگر وزارت ورزش و جوانان به رسمی خبر داد و از حمایت های دکتر سلطانی فر به نیکی نام برد و تاکید کرد : وزیر ورزش و جوانان و معاونانشان دلسوزانه برای جامعه ایثارگری این وزارتخانه وقت گذاشتند و حامی سرسخت ایثارگران هستند که شایسته است از آنها تشکر کنم.

وی همچنین از حمایت اوحدی معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به نیکی نام برد و از حضور وی و سردار حاج علی فضلی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم تقدیر کرد.