شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#مجلس یازدهم#رئیس مجلس

قالیباف: توجه به رفع تحریم و خنثی سازی آن، دو موضوع اساسی ما در مجلس یازدهم است

رئیس مجلس با بیان اینکه در مجلس یازدهم مصمم هستیم مردم باور باشیم به این معنا که مردم در همه شئونات زندگی خود بتوانند حرکت کنند و پیش بروند، گفت: در این دوره مجلس دو جهت را برای فعالیت هایمان انتخاب کرده‌ایم، نخست توجه به رفع تحریم و دوم خنثی سازی تحریم، این دو موضوع اساسی ما در مجلس یازدهم است.  

خبرگزاری میزان- محمدباقر قالیباف صبح امروز در همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی، با اشاره به رشادت‌های مردم آذربایجان در دوره دفاع مقدس اظهار داشت: لشکر عاشورا در دفاع مقدس خوش درخشید و آن غیرت دینی و ملی را در دفاع مقدس و مدافعان حرم به نمایش گذاشت. 

وی ادامه داد: سربازان رشید کشور در خطه آذربایجان نشان دادند  که هرگز در برابر خوی استکباری و استعماری کوتاه نمی آیند و مبارزه می کنند و شهید خیابانی یکی از همین مردم بود که نماینده مردم در مجلس بود و ما مفتخریم امروز در مراسم یکصدمین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار در اینجا گرد هم آمده ایم. 

رئیس مجلس عنوان کرد: در مجلس یازدهم که یک مجلس انقلابی است، با زیست مومنانه، روحیه انقلابی، وحدت و با تکیه بر همین سنت های الهی حرکت و اقدام می کنیم. در مجلس یازدهم به عنوان نمایندگان مردم، مصمم هستیم مردم باور باشیم به این معنا که مردم در همه شئونات زندگی خود بتوانند حرکت کنند و پیش بروند.

قالیباف تصریح کرد: امروز در یکی از چالش‌های ما یعنی حوزه اقتصاد؛ مشکل این است که به مردم اجازه ندادیم اقتصاد را اداره کنند، هر بخشی از صنعت و کار موفقی که امروز در حوزه مسائل اقتصادی می‌بینیم، جایی است که مردم پای کار هستند.

وی تاکید کرد: در مجلس دو جهت را برای فعالیت هایمان انتخاب کرده و پیش می بریم، نخست توجه به رفع تحریم و دوم خنثی سازی تحریم، این دو موضوع اساسی  ما در مجلس یازدهم است. 

 

در حال تکمیل/