شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#بسکتبال

طائرپور: برای قهرمانی در لیگ برتر شرکت کرده بودیم/ در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا قهرمان می‌شویم


طائرپور: برای قهرمانی در لیگ برتر شرکت کرده بودیم/ در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا قهرمان می‌شویم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا حتما شرکت می‌کنیم و هدف‌مان کسب عنوان قهرمانی است.

فریناز طائرپور پس از کسب عنوان قهرمانی شاگردانش در لیگ برتر بسکتبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در لیگ امسال سعی کردیم قهرمانی سال قبل تیم را حفظ کنیم. در تمرینات روی مسائل فنی خیلی کار کردیم و خوشبختانه کمک‌های خیلی خوبی داشتیم و تلاش بسیاری برای رسیدن به هدف‌مان کردیم و خوشحالیم که نتیجه داد، چون ما برای قهرمانی در مسابقات شرکت کرده بودیم.

وی در خصوص نتایج تیمش در دور مقدماتی اظهار داشت: ممکن است در بازی‌های دور مقدماتی چند شکست داشته باشیم، اما هدف ما مرحله پلی آف و فینال بود که همه شاگردانم تلاش کردند و از همه آنها راضی هستم.

 سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن با بیان این مطلب که به بهترین نحو از بودجه باشگاه استفاده کرده بودند، گفت: ما سعی کردیم به دلیل شیوع ویروس کرونا هزینه کمتری کنیم درحالیکه فکر می‌کنم تیم‌های دیگر دو برابر ما هزینه کرده بودند و سعی کردیم به بهترین نحو از بودجه‌ای که در اختیار داشتیم استفاده کنیم.

طائرپور همچنین از حضور تیم گروه بهمن در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا خبر داد و افزود: در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا حتما شرکت می‌کنیم. تیم ما در دوره قبل نایب قهرمان شد، اما امسال حتما قهرمان می‌شویم. تیم ما پس از نایب قهرمانی مورد توجه قرار گرفت و تبلیغات زیادی برای تیم گروه بهمن شد که حاصل آن جذب اسپانسرهای خوب در لیگ برتر بود.

 

انتهای پیام/