شهر خبر

سرخیو راموس:

خبر تازه ای در مورد تمدید قراردادم وجود ندارد؛ می توانم 5 سال دیگر در بالاترین سطح بازی کنم

به گزارش منیبان و به نقل از مارکـا، راموس در بخش دیگری از مصاحبه مفصلی که داشت، گفت:  سرانجام به تمرینات گروهی تیم برگشتم. حالا مهم ترین مقطع فصل از راه رسیده و دوست دارم با عملکردی درخشان به تیم کمک کنم. امیدوارم که عنوان بزرگی را فتح کرده و آن را به هواداران تقدیم کنیم.

آینده سرخیو راموس و موضوع تمدید قرارداد

 سوالات نامعلوم و بی جواب زیادی به خاطر اطلاعاتی که منشر می شود، به وجود آمده است. دوست داشتم که امروز می توانستم چیزی به شما بگویم اما چیز تازه ای نیست. ای کاش که می توانستم چیزی بگویم،  اما همه چیز همانطور باقی مانده و تنها چیزی که به آن فکر می کنم، بازگشت به میادین و بهترین پایان بندی ممکن برای فصل جاری است. هیچ خبری از تمدید قراردادم نیست و ای کاش که می توانستم چیزی بگویم. آرام هستم و فقط به دوباره بازی کردن و فتح عناوین فکر می کنم.

 نمی توانید همه را راضی نگه دارید، اما چیزی هست که نمی توانید پاک کنید: تمام چیزهایی که فتح کرده اید. تنها چیزی که نگرانم می کند این است که آنها می دانند من یک فرد واقعی هستم و جانم را هم برای نشان رئال مادرید می دهم. همیشه روی پای خودم ایستاده ام و همیشه حقیقت را گفته ام. من صادق، متواضع و سخت کوش هستم. یک بازیکن را باید از روی عملکردش قضاوت کرد. می توانم پنج سال دیگر هم در بالاترین سطح بازی کنم. اگر مصدومیت ها خیلی جدی نباشند، ذهنیتم به من کمک خواهد کرد.