شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

فوتبال ایران در شوک ؛ اسکوچیچ از میزبانی بحرین در مقدماتی جام جهانی خبر داشت؟

مطلع بودن دراگان اسکوچیچ از میزبانی بحرین در مقدماتی جام جهانی 2022 از 10 روز گذشته در جلسه آنلاین AFC

مطلع بودن دراگان اسکوچیچ از میزبانی بحرین

پس از مشخص شدن بحرین به عنوان میزبان مرحله مقدماتی جام جهانی، شایعاتی مبنی بر مطلع بودن دراگان اسکوچیچ از این موضوع منتشر شده است. ۱۰ روز پیش در جلسه آنلاین AFC که سرمربی تیم ملی کشورمان به همراه مدیر تیم های ملی حضور داشتند، مشخص شده بود که بحرین برای میزبانی در گروه سوم منطقه آسیا مشخص شده است و بدین ترتیب سرمربی تیم ملی عملا از این انتخاب مطلع بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، هر چند امروز به طور رسمی از سوی AFC اعلام شد بحرین میزبان بازی های گروه سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود اما روند برگزاری جلسه آنلاین ۱۰ روز پیش سرمربیان و مدیران تیم های ملی حاضر در این گروه به گونه ای پیش رفت که مشخص بود بحرینی ها میزبان ادامه بازی های این گروه در مرحله اول بازی های مقدماتی جام جهانی می شوند.

مهم ترین خبر امروز برای فوتبال دوستان ایرانی و البته رسانه های ورزشی را می توان انتخاب بحرین برای میزبانی بازی های مرحله اول مقدماتی جام جهانی در گروه سوم دانست، انتخابی که در روزهای اخیر گمانه زنی ها درباره آن به بالاترین حد رسیده و هرچند هیچ نامی به طور رسمی از سوی AFC معرفی نشده بود اما نام بحرین را می توان پر تکرار ترین اسمی دانست که به عنوان میزبان بازی های گروه ایران از کوچه و بازار تا برنامه های ورزشی تلویزیونی به گوش می رسید این در حالی است که هیچ کدام از مسئولان حاضر در فدراسیون فوتبال نه این اسم را تکذیب و نه تایید می کردند تا اینکه امروز به طور رسمی از سوی مرجع برگزار کننده این بازی ها اعلام شد تیم ملی بحرین میزبان بازی های گروه C خواهد بود. همان نام پرتکرار این روزها و حالا باید گفت انتظار می رفت مسئولان تیم ملی فوتبال ایران در این باره خیلی زود دست به روشنگری بزنند تا فوتبالی ها نیز بدون امیدواری بی دلیل، تکلیف خود را در این باره بدانند.

قطعا مهم ترین سوال این است که در تمام آن روزهایی که فدراسیون ادای بی خبرها را در می آورد، آیا مدیری از فدراسیون فوتبال ایران در جریان این انتخاب بود یا خیر و در این باره باید گفت هر چند هیچ انتخابی به طور رسمی صورت نگرفته بود اما جلسه آنلاین AFC با مدیران تیم های ملی حاضر در این گروه که سرمربیان نیز در آن حضور داشتند به طور ضمنی نشان داد بحرینی ها انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی از این بازی ها هستند.

در این باره گفته می شود با توجه به حرف های رد و بدل شده و سوال هایی که درباره کیفیت برگزاری بازی ها و امکانات در این مقطع و … از مدیران تیم های مختلف پرسیده شد، تقریبا همه کسانی که در این جلسه آنلاین حضور داشتند را مجاب به انتخاب بحرین برای برگزاری این بازی ها کرد و به این ترتیب هر چند به طور رسمی انتخاب یک کشور برای برای میزبانی اعلام نشده بود اما به طورضمنی می شد انتخاب بحرین را به عنوان تیم میزبان محتمل دانست و در نهایت این اتفاق هم افتاد.

مهدی خراطی، مدیر تیم های ملی و دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در این جلسه آنلاین حضور داشتند و کاملا واضح است مهدی خراطی که دو روز پیش هم در یک برنامه تلویزیونی غیرمستقیم اعلام کرد میزبانی را به بحرین داده اند، قطعا آنچه در این جلسه آنلاین گذشت را به مسئولان فدراسیون فوتبال گفته بود و این که آنها حالا ادعا کنند همین امروز متوجه موضوع شده اند، با واقعیت منافات دارد.