شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#روستای

در حومه الحسکه؛

نظامیان آمریکایی انبارهای گندم روستائیان را غارت کردند

نظامیان آمریکایی انبارهای گندم روستائیان را غارت کردند

نظامیان آمریکایی در جدیدترین اقدام غارتگرانه خود، به انبارهای گندم روستای تل علو در سوریه حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، نظامیان اشغالگر آمریکایی در سوریه همچنان به اقدامات خود در خصوص سرقت گندم این کشور ادامه می دهند به طوریکه این نظامیان در جدیدترین اقدام خود، بخش هایی از گندم های ذخیره شده در منطقه تل علو واقع در حومه شرقی الحسکه را به غارت بردند.

خبرگزاری سانا گزارش داد که نظامیان آمریکایی به وسیله ۲۰ کامیون، انبارهای گندم روستای تل علو را غارت کرده و ۴ کامیون از این گندم های مسروقه، از طریق گذرگاه الولید به سمت شمال عراق حرکت کردند.

تعدادی از خودروهای حامل عناصر مسلح نیز این کامیون ها را اسکورت می کنند.

چند روز قبل نیز منابع محلی در شهر رمیلان به خبرنگار سانا اعلام کرده بودند: اشغالگران آمریکایی ۴۵ کامیون گندم و جو دزدیده شده از سوریه را به سمت اراضی عراق از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید که آمریکاییها از آن برای سرقت غلات و نفت سوریه استفاده می کنند، انتقال دادند.

گفتنی است که اشغالگران آمریکایی به سرقت و چپاول منابع نفت و نیز غلات سوریه با همدستی شبه نظامیان وابسته به خود یعنی نیروهای سوریه دموکرات مشغول هستند. این تحرکات آمریکا در کنار اقدامات آنها در حمایت از داعش و انتقال داعشی ها از مناطق تحت کنترل قسد به پایگاه التنف است.