شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#عالیشاه

مس نوین کرمان ۰ – پرسپولیس ۳ ؛ برد مقتدرانه سرخپوشان با درخشش عالیشاه + خلاصه بازی

پرسپولیس ۳ - مس نوین کرمان ۰ ؛ پیروزی پرسپولیس با درخشش عالیشاه

تیم پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه سه بر صفر مس نوین کرمان را شکست داد . در این بازی امید عالیشاه ۲ گل و کمال کامیابی نیا ۱ گل به ثمر رساندند.

تیم پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه سه بر صفر مس نوین کرمان را شکست داد . در این بازی امید عالیشاه ۲ گل و کمال کامیابی نیا ۱ گل به ثمر رساندند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم فوتبال مس نوین کرمان از ساعت ۱۵ میزبان پرسپولیس بود که در نهایت شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

پرسپولیس در نیمه اول تیم برتر بود و در دقیقه ۱۶ این تیم توسط مهدی‌خانی دروازه مس نوین کرمان را باز کرد اما داور آفساید اعلام کرد. ۸ دقیقه بعد مهدی عبدی دروازه خالی را از دست داد. در دقیقه ۳۸، مهدی ترابی از سمت چپ توپ را روی دروازه مس نوین ارسال کرد و در ادامه کمال کامیابی‌نیا با یک ضربه سر دروازه را باز کرد و بازی یک بر صفر به سود پرسپولیس شد. این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در نیمه دوم هم پرسپولیس هجومی شروع کرد و دقیقه ۵۶ مهدی عبدی یک تک به تک دیگر را از دست داد و بازی با همان یک گل ادامه پیدا کرد. دو دقیقه بعد روی ارسال زیبای سعید آقایی، امید عالیشاه با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد تا اختلاف دو برابر شود. در دقیقه ۶۰ نوبت مهدی ترابی بود که فرصت گلزنی را از دست بدهد؛ موقعیتی که روی پاس عالیشاه ایجاد شد اما سه دقیقه بعد خود عالیشاه باردیگر گلزنی کرد. او که بهترین بازیکن زمین بود گل دوم خود و گل سوم تیمش را بازهم با ضربه سر وارد دروازه کرد. گل محمدی دقیقه ۷۰ سه تعویض همزمان برای پرسپولیس انجام داد و شهریار مغانلو ، سیامک نعمتی ، محمد انصاری به جای مهدی عبدی ، مهدی مهدیخانی و سیدجلال حسینی به زمین آمدند. در دقیقه ۸۸ روی پاس مهدی ترابی، مغانلو دروازه خالی را به بیرون زد. این مسابقه با برتری ۳ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

گل: کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه (۲ گل)

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک،مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و مهدی‌ مهدیخانی.

ترکیب مس نوین: آرمان شهدادنژاد، امیرحسین طاهری، علی خلیلی، کیان عباسپور، امیرحسین صالحی، میلاد پورصف شکن، حجت ده شیخ، عارف زینلی، محمد امین کاظمیان، حسین تهامی، علیرضا قادری.