شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#مسکن مهر#معاون وزیر

مشکل ۳ پروژه مسکن مهر هشتگرد برطرف شد/تزریق ۱۰ میلیارد تومان به پروژه جنوب سازه


مشکل 3 پروژه مسکن مهر هشتگرد برطرف شد/تزریق 10 میلیارد تومان به پروژه جنوب سازه

معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام مسکن مهر استان البرز در شهرهای بالا و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت خبر داد و گفت: مشکلات برخی پروژه‌های مسکن مهر هشتگرد حل شد.

به گزاش خبرگزاری تسنیم، احمد اصغری‌مهرآبادی با اشاره به اینکه سهم مسکن مهر هشتگرد 49 هزار و 547 واحد بوده است، اظهار کرد: از این تعداد،  35 هزار واحد در تعهد شهرهای جدید هشتگرد است که در مراحل پایانی قرار دارد. مابقی به دلیل نبود متقاضی یا به دلایل مختلف راکد مانده بودند از آمار مسکن مهر هشتگرد خارج شده و برخی نیز به دلیل مشکلات و مسائل حقوقی در دادگاه‌ها در حال پیگیری است.

وی افزود: از محل تسهیلات طرح ملی مسکن به آن اختصاص می‌دهیم تا سریعتر باقیمانده های مسکن مهر فاقد متقاضی به اتمام برسند. سازمان ملی زمین و مسکن برای تکمیل این واحدها علاوه بر آورده متقاضیان، تسهیلات 45 میلیون تومانی مسکن مهر با سود 4 درصد به این واحدها تخصیص می دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن درباره پروژه‌ جنوب سازه گفت:  این پروژه روند کندی در اجرا داشت با تزریق 10  میلیاردتومان از محل زمین به پروژه ها برای ساخت، سرعت گرفته است. همچنین پروژه آذرنگ عمران نواقصی داشت که برطرف شد و مشکلات آسانسور پروژه کلبه‌سازان نیز حل شده است.

مهرآبادی یادآور شد: سهمیه مسکن مهر در استان البرز در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت حدود 34 هزار و 800 واحد و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 8 هزار و 700 واحد بود که هم اکنون 2500 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و یکهزار و 791 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر باقیمانده است که در مرحله نازک کاری قرار دارند و به زودی تکمیل و تحویل متقاضیان می شوند.

انتهای پیام/