شهرخبر

تصمیم جدید کیانوش رستمی باز هم بدون هماهنگی با فدراسیون وزنه‌برداری


تصمیم جدید کیانوش رستمی باز هم بدون هماهنگی با فدراسیون وزنه‌برداری

کیانوش رستمی این بار نیز بدون هماهنگی با فدراسیون و کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری تصمیم جدیدی در مورد حضورش در مسابقات گزینشی المپیک گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته و پیش از تعطیلی مسابقات گزینشی المپیک در تمامی رشته‌ها رخ داد، شانس کیانوش رستمی برای رسیدن به سهمیه المپیک در پایین ترین حد ممکن قرار گرفت.

 هرچند تصمیم جدید کیانوش رستمی برای تغییر وزن به منظور افزایش شانس کسب سهمیه‌اش، تصمیم خوبی به نظر می‌رسد و شاید او را در راه رسیدن به سهمیه المپیک کمک کند، اما این تصمیم هم درست مثل تصمیمات قبلی‌اش بدون هماهنگی و مشورت با فدراسیون وزنه‌برداری و کادرفنی تیم ملی اتخاذ شده است.

کیانوش رستمی قصد دارد در مسابقات قهرمانی 2021 آسیا که گزینشی المپیک توکیو نیز هست، در دسته 89 کیلوگرم وزنه بزند و شاید امتیازاتی که در این مسابقات کسب می‌کند شرایط او را برای کسب سهمیه بهتر از قبل کند.

او در رنکینگ دسته 96 کیلوگرم اکنون وضعیت مساعدی ندارد و شاید با این تصمیم شانس خود را برای رسیدن به سهمیه افزایش دهد.

درشرایطی که همه امیدوار به این اتفاق هستند، همچنان موضوع اصلی تن ندادن قهرمان المپیک به تمرینات اردویی و تصمیمات فدراسیون وزنه‌برداری است. او چند سالی است که تنها خودش در همه موارد زندگی قهرمانی‌اش تصمیم گیری می‌کند و زیر بار تصمیمات هیچ کادرفنی در تیم ملی نمی‌رود.

 


انتهای پیام/