شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#برانکو

ستاره محبوب برانکو در یک قدمی جدایی از پرسپولیس ؛ محمد انصاری جایی در تیم یحیی ندارد

محمد انصاری ؛ پایانی که نزدیک است

محمد انصاری از فصول گذشته لیگ برتر از پرسپولیس طلبکار است و مدیران پرسپولیس به او قول دادند که بعد از تسویه با طابکاران جدید با او هم تسویه کنند.

بازیکن با اخلاق سرخ پوشان پایتخت در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد انصاری در ۲۲ تیر ۹۴ به‌عنوان بازیکن آزمایشی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و پس از یک هفته تمرین کردن توانست نظر برانکو ایوانکوویچ و کادر فنی پرسپولیس را جلب کند و در ۲۹ تیر ماه ۹۴ با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست.

برانکو از محمد انصاری به عنوان مدافع آخر و چپ استفاده کرد که اتفاقا این بازیکن در هر دو پست بسیار خوب کار کرد.

از آن زمان تاکنون محمد انصاری در پرسپولیس بازی می کند. او از نظر فنی و هم اخلاقی از بهترین ها است و هر مربی در سرخ پوشان به او اعتماد کرده است.

محمد انصاری از بازیکنانی است که هر مربی آرزوی داشتن او را دارد؛ بازیکنی که از نظر فنی توانایی بالایی دارد و می تواند در سه پست بازی کند و مهم تر اینکه کاملا بی حاشیه و در خدمت تیم است. در این شش سال حضورش در پرسپولیس شاهد کوچک ترین حاشیه از این بازیکن نبوده ایم و حتی یک بار هم برای استقلالی ها کری نخوانده است.

پرسپولیس به بازیکنی مانند انصاری نیاز دارد و این بازیکن هم دوست دارد در تیم بماند اما وضعیت در سرخ پوشان به گونه ای است که چاره ای جز جدایی ندارد.

پرسپولیس در خط دفاعی زوج کنعانی زاده گان و سید جلال را دارد و کامیابی نیا هم در این پست خوش درخشید و مهم تر اینکه تیم در آستانه جذب فرشاد فرجی است و به این ترتیب انصاری شانس کمی برای حضور در خط دفاعی دارد.

و اما در سمت چپ هم بازیکن اصلی سعید آقایی است و ظاهرا گزینه دوم هم علی شجاعی است و بازهم فرصت بسیار کمی برای انصاری وجود دارد. بازیکنی با این توانایی فنی بسیار حیف است که در پرسپولیس نیمکت نشین شود.

انصاری از چند تیم پیشنهاد دارد که جدی ترین آنها سایپا است.به نظر می رسد که این بازیکن به روزهای پایانی خود با پرسپولیس نزدیک شده است و باید منتظر جدایی او بود.