به گزارش برنا؛ در ادامه بازی‌های جام حذفی که از دیروز وارد مرحله یک شانزدهم نهایی شده، پرسپولیس راهی کرمان شده تا برابر حریفی گمنام اما باانگیزه به میدان برود.

سرخ‌های تهرانی که در لیگ برتر به صدر جدول تکیه زده‌اند، حالا در اولین دیدار خود در جام حذفی در فصل جدید در حالی به میدان می‌روند که بدون شک به منظور حضور در مراحل بالاتر و قهرمانی در این جام مصمم هستند. به همین منظور پرسپولیسی‌ها به کرمان رفته‌اند تا برابر مس نوین کرمان جدال ویژه‌ای را در دستور کار داشته باشند.

پرسپولیس در شرایطی خود را برای این دیدار آماده کرده که در فصل قبل تا آستانه حضور در فینال جام حذفی پیش رفت اما شکست در نیمه نهایی برابر استقلال با ضربات پنالتی باعث شد این تیم حذف تلخی را در جام حذفی تجربه کند و حالا عزم این تیم برای جبران مافات و قهرمانی در جام حذفی جزم شده است.

برای این دیدار سرخ‌پوشان باید در برابر حریف ناشناخته‌ای به میدان بروند؛ مس نوین کرمان که تحت پوشش باشگاه مس قرار دارد و به نوعی تیم دوم این باشگاه است، در دسته دوم باشگاه‌های کشور حاضر است. هدایت این تیم برعهده فرزاد حسین‌خانی قرار دارد. مس نوین با کسب ۴ برد، ۴ تساوی و ۳ باخت، ۹ گل زده، ۸ گل خورده و کسب ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول ۱۴ تیمی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد. این تیم برای راهیابی به یک شانزدهم جام حذفی، در ابتدا با نتیجه ۲ بر صفر شمس آذر قزوین را شکست داد و سپس تیم گل ریحان البرز را با یک گل در دور سوم حذف کرد و حریف پرسپولیس شد.

تجربه تلخ سال‌های گذشته پرسپولیس در مصاف با تیم قشقایی شیراز در جام حذفی که در نهایت منجر به حذف دور از انتظار سرخ‌پوشان شد، تجربه خوبی است که سرخ‌ها با تکیه بر آن و بدون دست‌کم گرفتن حریف‌شان برای این دیدار آماده می‌شوند. البته فراموش نکنیم پرسپولیس در دیدار برابر قشقایی با شرایط خاص و بدون مهره‌های اصلی و ملی پوشانش به میدان رفت و حالا تیم گل‌محمدی باتمام یاران قبل خود و خریدهای جدیدش از بازار نقل و انتقالات زمستانی آماده مصاف برابر شاگردان گمنام اما باانگیزه فرزاد حسین‌خانی می شود. سرمربی‌ای که در سال‌های نه چندان دور بارها به عنوان بازیکن باتجربه کرمانی‌ها در برابر پرسپولیس به میدان رفته است.

جدال امروز مس نوین کرمان و پرسپولیس که به میزبانی کرمانی‌ها برگزار  می شود؛ قرار است با قضاوت محمدحسین ترابیان برگزار شود، این در حالی است که طبق اعلام قبلی کمیته داوران قرار بود عباس راکی این مسابقه را قضاوت کند اما تصمیم‌ها برای قضاوت این دیدارتغییر کرد تا این دیدار با سوت ترابیان آغاز شود. 2/5