شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی

یحیی گل محمدی: باید جام حذفی را با قدرت شروع کنیم؛ بازی راحتی در پیش نداریم

به گزارش منیبان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در جام حذفی شگفتی زیاد است و باید کارمان را با قدرت شروع کنیم.

 یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل دیدار با مس نوین کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که در این شهر باصفا هستم. باید از هواداران کرمانی که با استقبال خوب شان ما را مورد محبت قرار دادند، تشکر کنم.

وی افزود:

اولین بازی ما در جام حذفی است که شگفتی در آن زیاد است. باید اولین دیدار را با قدرت شروع کنیم. این جام میانبری برای کسب قهرمانی است و آماده این هستیم که مسابقات را با قدرت شروع کنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:

با تیم مس نوین بازی داریم که در ۶-۵ دیدار اخیرش خیلی خوب نتیجه گرفته و عملکرد خیلی خوبی در لیگ و جام حذفی داشته است. اینگونه نیست که فکر کنیم بازی راحتی را پیش رو داریم.

گل محمدی تصریح کرد:

مس نوین با استفاده از جوان های با انگیزه و مربی خیلی خوبش می خواهد. مقابل پرسپولیس خودش را نشان بدهد و بازی خوبی را انجام بدهد. این امر طبیعی است اما باید با تمرکز عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد:

جام حذفی جام غافلگیری است و نباید مقابل مس غافلگیر شویم. باید متمرکز و با انرژی زیادی بازی کنیم تا بتوانیم این مسابقه را ببریم. با بچه ها هم صحبت کرده و به آنها گفته این مراقب باشند تا اتفاق های ناخوشایندی که می تواند سبب غافلگیری ما شود در این بازی اتفاق نیفتد.

سرمربی پرسپولیس افزود:

آماده این مسابقه هستیم زیرا تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان هم انگیزه خیلی زیادی دارند تا در اولین بازی جام حذفی شأن موفق باشند و نتیجه خوبی به دست آورند.

گل محمدی درباره نفرات محروم و‌ مصدوم پرسپولیس مقابل مس نوین توضیح داد:

خوشبختانه تمام بازیکنان ما آماده و سرحال هستند و بازیکن مصدومی نداریم. همه بازیکنان مان را جمع کرده و به کرمان آورده ایم.

وی درباره احتمال استفاده از مهدی ترابی و شهریار مغانلومقابل مس نوین گفت:

تا فردا اجازه بدهید این موضوع مشخص می شود و جای این نیست اکنون درباره نفراتی که بازی می کنند صحبت کنم.