شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فیفا#بحرین#تیم ملی

سازش و تعامل فایده ای ندارد؛ از این بدتر نمی شود!

اگر میزبانی را به بحرین دادند، با اعتراض به فیفا حق تیم ملی را بگیرید

به گزارش منیبان، ایران در دور رفت این رقابت ها مقابل تیم های هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق بازی کرد و در 3 دیدار از این 4 دیدار مهمان بود و در حساس ترین دیدار هایش در خانه بحرین و عراق (البته این یکی در زمین مثلا بی طرف) شکست خورد حالا که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد این بازی ها را به صورت متمرکز برگزار کند ایران 3 بازی حساس خانگی اش را از دست می دهد اما نکته نگران کننده ماجرا خبر هایی است که از کنفدراسیون فوتبال آسیا به گوش می رسد.

این روزها زمزمه هایی شنیده می شود که میزبانی رقابت های انتخابی در گروه ایران به بحرین داده شده و ایران باید بازی هایش را در این کشور برگزار کند. میزبانی این رقابت ها حق ایران است، فدراسیون ما نباید مقابل این انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا سکوت کند. ایران باید نسبت به این تصمیم AFC به فیفا شکایت کند. کشور ما شاید نتواند پروتکل های بهداشتی را رعایت کند و آداب میزبانی از تیم های مختلف را هم بلد نباشد اما حداقل حق ایران این است که خودش میزبان بازی هایی که باید در ایران برگزار می شده را انتخاب کند و در کشوری که به عنوان رقیب اصلی ایران است به میدان نرود.

بعضی از مسئولان معتقدند ما نباید نسبت به این تصمیمات معترض شویم، چرا که این شکایت و اعتراض AFC  را نسبت به ما بدبین می کند. از این دوستان باید پرسید آیا اوضاع از این بدتر هم می شود؟ میزبانی هیچ یک از گروه های لیگ قهرمانان به ما داده نشد و الان هم احتمالا باید تیم ملی حساس ترین بازی هایش را در بحرین انجام دهد. سازش و تعامل با AFC  هیچ سود برای ما ندارد...

تیم ملی ایران در شرایطی بازی رفت مقابل بحرین را برگزار کرد که در خاک این کشور سرود ملی ما را هوو کردند و انواع و اقسام بی احترامی ها به بازیکنان ما شد. فدراسیونی که می خواهد سازمان لیگ را منحل کند و تمرکزش را روی تیم ملی بگذارد اگر میخواهد شعارهایش وارد عرصه عمل شود، باید الان دست به کار شود، افسوس و حسرت های چند ماه دیگر و بهانه نداشتن کرسی AFC برای تیم ملی ما هیچ سودی ندارد.