شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکنان استقلال

بهتاش فریبا: برخی بازیکنان استقلال در شرایط ایده ‌آل قرار ندارند

به گزارش منیبان، بهتاش فریبا در خصوص پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان در آستانه جام حذفی اظهار به میزان گفت:

 بعضی از برُد‌ها که در زمان دُرست اتفاق می‌افتند، خیلی به اهمیت آن می‌افزاید. پیروزی مقابل فولاد هم از آن جهت که کار پرسپولیس به تساوی کشیده شد و فاصله با صدر کمتر شد قابل اهمیت است. استقلال از نظر مهره در شرایطی است که امسال ان‌شاالله می‌توانند در راستای کسب عنوان قهرمانی گام بردارند.

بهتاش فریبا افزود:  مدیریت باید بستر را فراهم کند تا کادرفنی با آسایش خاطر کار را پیش ببرند. مسائل زیادی از جمله پرداخت مطالبات بازیکنان، زمین تمرین مناسب و... وجود دارد که اگر حل نشود کادرفنی را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

پیشکسوت استقلال در واکنش به بسته شدن احتمالی پنجره داخلی استقلال گفت:  اگر این قانون برای همه تیم‌ها اجرا شود بد نیست! چرا که بالاخره استقلال و تیم‌هایی که بدهکاری دارند باید تسویه حساب کنند. این سخت‌گیری‌ها باید اول فصل انجام می‌شد و تکلیف تیم‌ها همان موقع مشخص می‌شد.

فریبا در رابطه با نیاز استقلال به تقویت در برخی از خطوط گفت:  استقلال در تمام پست‌ها بازیکن خوب دارد، اما در برخی مواقع بازیکنی در شرایط ایده‌آل قرار ندارد. دیاباته سال گذشته آقای گل شد و تمام حریفان روی او حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، اما امسال بعد از آن مصدومیت‌ها و مشکلات مالی که داشت هنوز نتوانسته آن فشار لازم را روی خطوط دفاعی حریفان بیاورد. او باید کم‌کم این مسئله را حل کند؛ اگر او به روز‌های اوجش بازگردد استقلال در آن بخش نیاز به تقویت ندارد، ولی اگر همین روند را ادامه دهد باید یک فکر اساسی کرد و خط حمله نیاز به تقویت پیدا می‌کند؛ در سایر پست‌ها هم نفرات لازم را داریم.