شهر خبر

عیسی آل کثیر آماده حضور در میادین است؟

عملکرد عیسی آل کثیر در تمرینات زیر نظر یحیی گل محمدی

عیسی آل کثیر

محرومیت عیسی آل کثیر به گونه ای بود که این مهاجم از حضور در تمرین پرسپولیس نیز محروم بود و به همین دلیل مشخص نیست این مهاجم چقدر آماده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در خبرها داشتیم عیسی آل کثیر از بازی با شهر خودرو به طور رسمی به میادین بازگشته و در صورت صلاحدید یحیی گل محمدی می تواند برای پرسپولیس بازی کند. مهاجم جنوبی پرسپولیس به دلیل شادی بعد از گل مقابل پاختاکور از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت شش ماهه مواجه شد. طبق این حکم عیسی از روز سیزدهم فروردین قادر به بازگشت خواهد بود و در تمام این مدت محرومیت حتی مجوز حضور در تمرینات را نداشت.

از این رو واقعا مشخص نیست عیسی آل کثیر از نظر بدنی چقدر آماده حضور در میدان بوده و می تواند در همان بازی ابتدایی مقابل شهر خودرو بازی کند یا با توجه به دوری طولانی مدتش از شرایط تمرین و مسابقه نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به شرایط بازی خواهد داشت.

اگرچه کادر فنی پرسپولیس در این مدت و دورادور از شرایط تمرینی آل کثیر آگاه بوده اند اما بی تردید دوری او از تمرینات تیمی باعث شده گل محمدی در تمرینات ابتدایی این بازیکن او را کاملا زیر نظر بگیرد تا از میزان دقیق آمادگی اش مطلع شود.