شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پردیس

دستگیر شرور سمنانی در پردیس

سرهنگ «بهزاد عبدیان» فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از شناسایی و دستگیری یکی از اشرار معروف استان سمنان که متواری بود، توسط ماموران پلیس امنیت پردیس خبر داد.

دستگیر شرور سمنانی در پردیس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ «بهزاد عبدیان» گفت: چندی پیش یکی از اراذل معروف اقدام به تیراندازی و قصد ترورو نافرجام یکی از وکلای دادگستری سمنان کرد و سپس متواری شد؛ ماموران نیروی انتظامی پردیس با انجام کار اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با هشدار به اراذل و اوباش از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده فعالیت این افراد، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس همچنین از شناسایی و کشف هشت هزار عدد فیلتر آب تقلبی در شهرستان پردیس خبر داد و اظهار داشت: عده ای سودجو در یک سوله شهر پردیس اقدام به تولید فیلتر آب تقلبی می کردند.

عبدیان گفت: این افراد هشت هزار فیلتر آب تقلبی را با مارک شرکت های معتبر به ارزش چهار میلیارد ریال تولید و برای عرضه به بازار آماده کرده بودند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی سوله را کشف و مکان مورد نظر را پلمپ کردند و پرونده این تخلف، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.