به گزارش برنا، شبکه تلویزیونی المسیره وابسته به جنبش مردمی انصارالله یمن اعلام کرد: جنگنده‌های ائتلاف عربی روز چهارشنبه استان مأرب واقع در شمال شرق یمن را ۱۴ بار هدف قرار دادند که از این تعداد ۱۰ حمله به منطقه صرواح در غرب مأرب و چهار حمله دیگر به مناطق رحبه، جبل مراد، ماهلیه و حریب در جنوب این استان نفت‌خیز انجام شدند.

همچنین المسیره گزارش داد: ائتلاف عربی بار دیگر استان صنعا و اطراف آن را بمباران کرد، در این حملات مرکز علمی ابو نشطان در منطقه ارحب واقع در شمال این استان سه بار هدف قرار گرفته و دو حمله هوایی نیز به منطقه بیت نعم و شبکه مخابرات ناحیه المحجر واقع در منطقه همدان استان صنعاء انجام شدند.

جنگنده‌های ائتلاف عربی ساعاتی مدعی‌اند حملات هوایی به انبار اسلحه در شمال صنعاء انجام دادند و دوباره در دو حمله محله النهضه که این زیرساخت نظامی در آن واقع است را هدف قرار دادند.

ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان نیز مدعی شد که نیروهایش یک هدف هوایی متخاصم را که نیروهای انصارالله در شهر مأرب شلیک کرده بودند، منهدم کردند.

تلویزیون رسمی عربستان با پخش ویدیویی مدعی شد که این ویدیو مربوط به عملیات انهدام یک راکت "دشمن" از نوع سام۶ توسط نیروهای ائتلاف است.

همچنین ائتلاف عربی ضد یمن در همین راستا بر حمایت خود از عملیات نیروهای دولت مستعفی یمن و قبایل ساکن مأرب تاکید کرد.

دو خبرنگار خبرگزاری رویترز اعلام کردند که موشک شلیک شده یک پایگاه نظامی واقع در ورودی‌های مأرب را هدف قرار داده بود و صدای خودروهای آمبولانس که با سرعت به سمت محله حادثه حرکت می‌کردند، شنیده می‌شد.

این دو منبع افزودند: در این پایگاه ساختمان وزارت دفاع قرار داشته و خود پایگاه در نزدیکی مناطق مسکونی واقع است.