شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

محمدرضا شکورزاده:

مجیدی بهترین انتخاب بود اما کار سختی دارد/ پیکان بسته بازی می‌کند

مجیدی بهترین انتخاب بود اما کار سختی دارد/ پیکان بسته بازی می‌کند

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال بااشاره به مشکلات به وجود آمده برای فکری گفت:مجیدی بهترین انتخاب برای استقلال بود و شناخت کاملی از تیم داشت.

محمدرضا شکورزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد حضور فرهاد مجیدی گفت: مجیدی بهترین انتخاب برای استقلال بود. او در طول یک سال گذشته دوبار سرمربی استقلال بود، شناخت خوبی از بازیکنان دارد و توانست در اولین حضورش در استقلال، فولاد خوزستان را شکست داده و تا حدودی آرامش را به تیم بازگرداند.

شکورزاده افزود: یکی از دلایل موفقیت استقلال با مجیدی، می‌تواند کادر فنی این تیم باشد؛ کادری قوی که پشتوانه خوب برای مجیدی خواهد بود. صالح مصطفوی و فراز کمالوند، نفرات خوبی هستند؛ شناخت خوبی از فوتبال ایران دارند و به طور حتم، کمک آنها به مجیدی در آینده استقلال تأثیرگذار خواهد بود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه مجیدی سال‌ها در استقلال بوده، شناخت کامل از این تیم دارد؛ باید هوشیار باشد و اجازه ندهد رفتارهایی که با فکری شد، برای او هم اتفاق بیفتد بنابراین باید تا جایی که امکان دارد، جو تیم را آرام نگه داشته و اجازه ندهد حاشیه‌ها تمرکز او و بازیکنانش را بر هم بزند.

شکورزاده در مورد دیدار روز پنجشنبه آبی‌پوشان برابر پیکان از مرحله یک‌شانزدهم جام‌حذفی گفت: پیکان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر ما است، آنها بسته بازی می‌کنند و اجازه نفوذ به حریفان را نمی‌دهند و گل زدن به این تیم بسیار سخت است.

وی ادامه داد: اگرچه این بازی در پایان باید یک برنده داشته باشد اما مجیدی و کادر فنی باید پیکان را به خوبی آنالیز کرده تا بتوانند با شناخت نقاط ضعف این تیم، در طول ۹۰ دقیقه کار را تمام کنند و اجازه ندهند بازی به پنالتی کشیده شود زیرا در زدن ضربات پنالتی، شانس برای دو تیم یکسان خواهد بود و هر اتفاق کوچکی می‌تواند باعث شکست یکی از دو تیم شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال برابر فولاد به پیروزی رسید و تا حدودی آرامش به اردوی آبی‌پوشان بازگشت. اگر مجیدی و یارانش بتوانند این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و به مرحله بعد صعود کنند، شرایط از لحاظ روحی و روانی برای این تیم خوب خواهد شد و می‌توانند خود را آماده آخرین بازی در سال ۱۳۹۹ مقابل ماشین‌سازی تبریز کنند.