این اتفاق تلخ هنگامی رخ داد که عروس و داماد به همراه مهمانان در حال رفتن به خانه داماد بودند. گریه‌های بی وقفه «روزی ساهو» حین خداحافظی از مادرش موجب ایست قلبی وی شد. این حادثه تلخ روز جمعه در روستای «جولوندا» در منطقه سونِپور واقع در ایالت اودیشا هند رخ داد.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است عروس جوان را به همراه مهمانان در خانه پدری اش نشان می‌دهد. در این ویدئو عروس نگونبخت در حال انجام تشریفات خاص عروسی برای رفتن به خانه داماد دیده می‌شود. لحظاتی بعد او هنگام خداحافظی با مادرش در حالی که بی امان گریه می‌کند دچار بدحالی شده و روی زمین سقوط می‌کند.

پس از وقوع این اتفاق خانواده و مهمانان تلاش کردند تا با ریختن آب روی صورت عروس و انجام ماساژ به وی کمک کنند که وی هوشیاری خود را به دست نیاورد. در ادامه عروس به مرکز پزشکی دونگوریپالی منتقل، اما مرگ وی اعلام شد. جسد عروس جوان پس از انجام کالبدشکافی به خانواده اش تحویل داده شد. بنا به گفته یکی از ساکنان محلی، عروس که پدرش را چند ماه پیش از دست داده بود مضطرب و نگران بود. بنا به گفته این فرد، خانواده عموی عروس به همراه تعدادی از افراد نیکوکار این جشن عروسی را ترتیب داده بودند.