شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا

واکنش مدیر برنامه ستاره اتریشی به توافق با بارسا

به گزارش "منیبان"، از مدت ها قبل مشخص شده بود که داوید آلابا آخرین فصل حضور خود در بایرن‌مونیخ را پشت سر می گذارد و بالاخره قرار است از این تیم جدا شود. همچنین اکثر گزارشات طی هفته های اخیر حاکی از آن بود که ستاره اتریشی قصد دارد ادامه فوتبال خود را در لالیگا و یکی از دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا سپری کند.

چندی پیش برخی منابع معتبر تایید کردند که داوید آلابا با رئال مادرید به توافق قطعی دست یافته و در تابستان راهی این تیم خواهد شد. با این حال اخیراً گفته شد که انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو به دلیل عدم توافق مالی بین دو طرف در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

دور شدن آلابا از رئال مادرید شایعات جدیدی را در رابطه با این بازیکن و تیم بعدی او ایجاد کرد. در همین ارتباط طی یکی دو روز اخیر گزارشاتی مبنی بر علاقه رئیس جدید بارسلونا یعنی خوان لاپورتا برای به خدمت گرفتن ستاره اتریشی مطرح شد. حتی امروز دو منبع موندو و بیلد ادعا کردند که آلابا حتی برای انتقال به نوکمپ با بارسلونا به توافق هم رسیده است.

در همین ارتباط وب سایت معتبر گل در ارتباط کوتاهی که با نیز پینی زهاوی، مدیر برنامه آلابا، داشته از او درباره شایعه حضور ستاره اتریشی در بارسلونا سوال کرده که با این پاسخ مواجه شده است: " این خبر درست نیست."