شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#زلاتان#ضعیف#بازی#کنید#اذیت#کند!

اسکات مک تومینای

ضعیف بازی کنید زلاتان اذیت می کند!

به گزارش "منیبان"، منچستریونایتد فردا شب در لیگ اروپا به مصاف میلان خواهد رفت و زلاتان، ستاره 39 ساله و گلزن روسونری به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود. اسکات مک تومینای، هافبک جوان یونایتد که مدتی با زلاتان در اولدترافورد همبازی بود، به تمجید از این ستاره سوئدی پرداخته است.

اسکات مک تومینای گفت: "زلاتان انسانی بی رحم است و نمی توانم چیز بیشتری بگویم. زلاتان بازیکنی حرفه ای و پرتلاش بوده که که بک رفتارش با باقی بازیکنان و صدای رسا او باعث می شود فرد مهمی در رختکن به شمار آید. منظورم از بی رحم این است که زلاتان 24 ساعت و هفت روز هفته به دنبال کسب پیروزی است. پس اگر همگام با زلاتان نباشی، کنار او او موفق نخواهی شد و او زندگی را برایت سخت خواهد کرد. بهتر است کنار زلاتان برای کسب پیروزی تلاش کنید، وگرنه زندگی کنار او برای شما دشوار خواهد بود.

البته من در فوتبال چنین بازیکنانی را دوست دارم. زلاتان واقعا دورانی حرفه ای و افسانه ای داشته که باعث افزایش اعتبار او و اطرافیانش شده است. بنابراین من چیزی جز ستایش ندارم که در مورد زلاتان بگویم. زلاتان مردی سخت کوش است که گاهی اوقات باید هم اینطور بود و این نکته ای مثبت است، زیرا کنار من بودن هم گاهی همینگونه می شود."