شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال

برنده های انتخابات فدراسیون به جان هم افتادند؟

اختلاف و شکاف در ائتلاف | پای سقط جنین هم به دعواهای فوتبال باز شد!

به گزارش منیبان به نقل ار طرفداری، وقتی تیم شهاب عزیزی خادم از مجمع پیروز بیرون آمد، خیلی ها گفتند این پیروزی با حمایت حیدر بهاروند که هیات ها را به نفع رییس پیروز بسیج کرد، علی خطیر که حکم رییس ستاد عزیزی خادم را داشت و استان های زاگرس نشین رقم خورده و این سه طیف کنار هم وارد فدراسیون فوتبال می شوند اما از همان فردای انتخابات نشانه های اختلاف بروز کرد. موقع تقسیم غنائم تلاش برای حذف آغاز شد، ابتدا علی خطیر در یک حرکت هدفمند رسانه ای با فحاشی صفحه های مجازی راهی به فدراسیون پیدا نکرد، سپس در جلسه ای که می توانست به تقسیم کمیته ها میان برنده ها منجر شود، اختلاف پیش آمد و حالا با گذشت تنها ده روز از پیروزی شهاب عزیزی خادم در انتخابات، اختلاف ها علنی شده است.

یادداشت مشکوک علیه صالحی امیری و سلطانی فر

امروز صبح ناگهان در فضای مجازی یادداشت تندی علیه عزیزی خادم منتشر شد مبنی بر این که پیروزی او در انتخابات حاصل توافق با یونسی وزیر اطلاعات دولت خاتمی و صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک بوده است. انتشار این مطلب این علامت سوال را به وجود آورد که آیا یک نفر از داخل گروه عزیزی خادم این خط و خطوط را بیرون داده است؟ 

در این یادداشت که در کانال های تلگرامی چرخید و سر از گروه های واتساپی درآورد، آمده بود کیومرث هاشمی گزینه وزارت ورزش بوده اما شهاب عزیزی خادم با سفارش وزیر اطلاعات دولت خاتمی، مسعود سلطانی فر و صالحی امیری بازی را عوض کرده و برنده انتخابات شده است. آگاهان می گویند شاید تنها کمکی که صالحی امیری به عزیزی خادم کرد همان بود که برای حل مشکل تایید صلاحیت او قدم برداشت اما این که ناگهان، بی پروا رییس جدید فدراسیون فوتبال به سلطانی فر و یونسی وصل شود، نمی تواند کار گروه های بازنده در انتخابات باشد. بیشتر به نظر می رسد شکافی در داخل ایجاد شده که آرام آرام برخی فکت ها نمایان و سرنخ ها عیان می شود.

اتهام ضرب و شتم به عضو جدید هیات رییسه

اتفاقی که ساعتی بعد رخ داد، شائبه شکاف در ائتلاف را بیشتر کرد. این بار یک روزنامه نگار نزدیک به عزیزی خادم به یکی از اعضای هیات رییسه که خواهان ریاست کمیته ای تخصصی است، حمله کرد و علیه او نوشت:

کسی که پرونده ضرب و شتم زن منجر به سقط جنین و کلی داستان دیگر دارد، دست به طلا هم بزند، خاک می شود، چنین آدمی نباید پست کلیدی بگیرد. بعضی آقایان حواس شان به یارکشی و قدم هایی که دارند بر می دارند، باشد. مخاطب این توییت می داند دقیقا درباره کدام پرونده حرف می زنم! 

 برخی معتقدند این خط را از داخل فدراسیون داده اند که یکی از اعضای هیات رییسه را بزنند و با همان فرمولی که مانع ورود خطیر به فدراسیون شدند، این شخص را هم به همان عضویت در هیات رییسه قانع کنند و کمیته تخصصی را به شخص موردنظر خودشان بسپارند.

انحلال سازمان لیگ؟

  بازی سوم اما بازی انحلال سازمان لیگ بود. سه روز پیش طرفداری نوشت؛ یکی از طرح های عزیزی خادم این است که لیگ را باشگاه ها برگزار کنند ولی فردای این گزارش، خبر رسید عزیزی خادم این حرف را در جواب کسانی زده که خواهان برکناری فوری حیدر بهاروند از فدراسیون فوتبال بودند و برای آن که آنها را ساکت کند ادعا کرده لیگ بیستم آخرین لیگی است که زیرنظر سازمان لیگ برگزار می شود و از دوره بعدی اصلا سازمان لیگ وجود نخواهد داشت! اما مساله اینجاست که این خبر همزمان با صدور حکم برای گرشاسبی، بهرام رضاییان، براتی، صادقی کیا و ... در کمیته بهینه سازی فدراسیون منتشر شد و این شایعه را به دنبال داشت که اعضای جدید که از طریق شهاب عزیزی خادم وارد فدراسیون شده اند، می خواهند ترس به جان گروه حیدر بهاروند بیاندازند. با این همه بعید است به این زودی میان بهاروند و عزیزی خادم شکاف ایجاد شود اما نشانه های شکاف در ائتلاف یکی پس از دیگری نمایان می شود.