شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#اراک

آلومینیوم اراک وامدار تراکتور ؛ یک مدیرعامل و دو سرمربی / آلبوم عکس

به گزارش منیبان، تیم آلومینیوم اراک را در ادامه بازی های لیگ برتر می توان وامدار تراکتوری ها دانست چرا که تاکنون دو سرمربی و یک مدیرعامل آلومینیوم در لیگ بیستم را پیش از این در تیم تراکتور دیدیم.

سعید عباسی که این روزها مدیریت تیم آلومینیوم را برعهده دارد حدود شش سال پیش به عنوان مدیرعامل تراکتور در لیگ برتر حضور داشت. او در دورانی که این تیم را مدیریت می کرد با مربیانی همچون رسول خطیبی، اولیویرا و امیر قلعه نویی به فعالیت می پرداخت. او حالا به عنوان مدیرعامل آلومینیوم مشغول به کار است و در همین لیگ بیستم با دو سرمربی جدید و قدیمی تراکتور فعالیت کرد و می کند.

رسول خطیبی دومین تراکتوری این مطلب است. خطیبی که توانست تیم آلومینیوم را لیگ برتری کند همراه با این تیم وارد فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران شد و پس از مدتی باز هم خود را به تراکتور رساند و حالا در نیم فصل دوم به هدایت این تیم می پردازد.

علیرضا منصوریان نیز سومین ضلع این مثلث است. سرمربی سابق استقلالی ها، پس از حضور در تیم ذوب آهن راهی تبریز و تیم تراکتور شد تا در ادامه دوران مربیگری خود روی نیمکت تراکتوری ها بنشیند. هر چند او سعی کرد آغاز خوبی در تبریز داشته باشد اما اتفاق ادامه دار نبود و خیلی زود علیرضا منصوریان از جمع تبریزی ها جدا شد. او یکی دو ماه پس از جدایی، حالا پس از عقد قرارداد با مدیرعامل سابق تراکتوری ها روی نیمکت آلومینیوم اراک خواهد نشست.