به گزارش برنا، در مراسم اختتامیه مهرواره ملی شعر وحدت که ساعت 15 امروز - چهارشنبه 20 اسفند – در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می شود ، شعرای شیعه و اهل سنت که از استان های مختلف کشور- گلستان، تهران، اصفهان، فارس، قم، مازندران ،گیلان، فارس، زنجان و ... – در حوزه هنری انقلاب اسلامی گردهم آمده اند، به خوانش اشعاری در مدح شخصیت وحدت آفرین پیامبر گرامی اسلام می پردازند.

بنابراین گزارش، مهرواره ملی شعر وحدت که با  موضوعات تمدن نوین اسلامی، حاج قاسم شهید قدس، مقابله با استکبار و جریان‌های تکفیری، شهدای وحدت، قرآن، پیامبر و اهل بیت «ع»، ایران همدل و  فلسطین، در بخش های شعر سنتی (قالب‌های کهن)، شعر  نو (سپید  و نیمایی)، زبان‌های بومی ایران و کودک و نوجوان برای شرکت علاقمندان فراخوان داده بود، با استقبال بی نظیر شعرای کشور روبرو شد و شاعران اهل سنت و شیعه  از استان های مختلف کشور اشعار خود را برای حضور در این مهرواره که با دبیری استاد محمد جواد محبت- شاعر مطرح کشورمان- برگزار می شود ارسال کردند.

با مشخص شدن برگزیدگان نهایی، مراسم اختتامیه این مهرواره، امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی- ، محمد مهدی دادمان- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، حجت الاسلام عزت زمانی - معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی - ، حجت الاسلام و المسلمین لطفیان - دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت- و با شعرخوانی شعرای مطرح کشور و برگزیدگان مهرواره با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و از برگزیدگان تقدیر می شود.     

بنابراین گزارش، این گردهمایی باشکوه  به صورت همزمان  در www.aparat.com/soorehonar/live  ، اینستاگرام سپهر سوره هنر و اپلیکیشن حوزه هنری و تلویزیون اینترنتی تیوا پخش می شود.