شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#سال جاری#نیروهای عراقی

سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد؛

بازداشت۷۷ داعشی در سال جاری میلادی به دست نیروهای عراقی

بازداشت۷۷ داعشی در سال جاری میلادی به دست نیروهای عراقی

سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم عراق تاکید کرد که نیروهای عراقی طی سال جاری میلادی، شمار زیادی از سرکرده های داعش را بازداشت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری واع، صباح النعمان سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم عراق تاکید کرد که نیروهای عراقی طی سال جاری میلادی، شمار زیادی از سرکرده های داعش را بازداشت کرده اند.

وی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که نیروهای عراقی با استناد به داده های اطلاعاتی دقیق، طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی و در مناطق مختلف، ۷۷ عملیات را علیه عناصر باقی مانده گروهک تروریستی داعش انجام دادند.

النعمان در رابطه با نتایج این ۷۷ عملیات نیروهای عراقی نیز تاکید کرد که به دستگیری ۷۷ تن از سرکرده های داعش، هلاکت هفت تروریست دیگر و انهدام شماری از پناهگاه های عناصر این گروهک تروریستی منجر شده است.

سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم عراق در پایان نیز خاطر نشان ساخت که نیروهای عراقی به انجام عملیات خود با تکنیک های فنی و طرح های خوب با پشتیبانی بالگردها و جنگنده های نیروی هوایی ارتش این کشور و ائتلاف بین المللی مدعی مبارزه با تروریسم به رهبری آمریکا برای نابودی هر گونه حضور تروریستی ادامه خواهد داد.