شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصفهان#خوزستان

۴ طرح هواشناسی به بهره برداری رسید


4 طرح هواشناسی به بهره برداری رسید

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی ۴ طرح هواشناسی در استان‌های لرستان، گیلان، خوزستان و اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سحر تاجبخش معاون وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح پروژه‌های هواشناسی با تبریک شصت و دومین سالگرد تاسیس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امسال تجربه بسیار جدیدی برای همه ما در سطح دنیا بود و ارکان عملیاتی در سطح جهان با بیماری ناشناخته کرونا مواجه بودند.

وی افزود: کرونا تجربه‌های خوبی به جا گذاشت و آن این‌که پیش‌بینی مخاطرات نقش بسیار تاثیرگذاری در مدیریت بحران‌ها دارد؛ موضوعی که همکارانم در سازمان هواشناسی سال‌ها با آن عجین هستند و زندگی ما با این مخاطرات و بحران‌ها عجین است.

رییس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به هم‌نشینی مدام کارشناسان این سازمان با بحران‌ها یادآور شد: همواره اصرار و تاکید داریم در سطح دولتمردان در حوزه‌های نظارتی و دولتمردان سازمان هواشناسی مورد حمایت قرار گیرد و  قدردان تمام کمک های انجام شده به این سازمان در دو سال گذشته هستیم.

تاجبخش با اشاره به تلاش این سازمان برای حرکت پرتوان در این مسیر ابراز امیدواری کرد: حمایت دولتمردان و تصمیم‌گیران از این سازمان ادامه داشته باشد و این سازمان بتواند، پیش‌بینی‌های باکیفیت‌تر با هدف مدیریت بحران ها و مخاطرات جوی ارائه کند.

به گزارش تسنیم، امروز با وزیر راه و شهرسازی طرح هواشناسی سامانه هشدار سیل در استان لرستان، بویه موج‌نگار هواشناسی استان گیلان، دستگاه شیت‌سنج خورشیدی استان خوزستان و ایستگاه اقلیم‌شناسی خودکار سمیرم در استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/