شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

اختصاصی / سیاست دوگانه دولت در منع سفر‌ها

اختصاصی / سیاست دوگانه دولت در منع سفر‌ها

اختصاصی / سیاست دوگانه دولت در منع سفر‌ها
حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی دراظهار داشت:
حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز اظهار داشت: با توجه به توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر عدم سفر در ایام نوروز که همگی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بر گرفته شده است پرهیز از تردد و دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی امری ضروری است و بهتر است مردم بزرگ ایران به مانند سال گذشته دندان روی جگر گذاشته و به خاطر سلامتی خود، خانواده و هموطنان از سفر و تجمع در محل‌های پرتراکم ممانعت کنند. 
 
وی افزود: متاسفانه مسئولین اجرایی رفتار دوگانه‌ا‌ی درباره ممنوعیت سفرهای اعمال می‌کنند و سفر به شهرهای مذهبی را ممنوع کرده و سفر به مراکز تفریحی و خارج از کشور آزادانه انجام می‌شود که این موضوع ناشی از آن است که دیواری کوتاه‌تر است مذهبی در جامعه پیدا نکرده‌اند. 
 
نماینده خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد نمی‌توانیم بپذیریم که دولت مانع سفرهای تفریحی به مناطق آنچنانی نشود و سخت گیری زیادی درباره سفر به اماکن مذهبی صورت گیرد که متاسفانه اقشار مذهبی و شغل‌های ساکنین این شهرها در اثر این ممنوعیت‌ها آسیب های زیادی را متحمل شده‌ند. 
 
با بررسی‌هایی که انجام داده‌ام متوجه شده‌ام که هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی تعطیل بوده و هیچ مسافری ندارند ولی سفر به اماکن تفریحی داخلی و مقاصد خارجی همچنان بدون هیچ ممنوعیتی انجام می‌شود و این سفرها زیر سیبیلی رد می‌شود. 
 
وی تصریح کرد: قشر مذهبی جامعه نسبت به رفتارهای دوگانه مسئولین دولتی در محدودیت سفر به شهرهای مذهبی و آزاد بودن سفر به خارج و اماکن تفریحی اعتراض دارند.
 
وی در پایان به دولت توصیه کرد که به خاطر خوشایند برخی اشخاص نباید رفتارهای دوگانه از خود نشان دهد.