به گزارش برنا؛ رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مراسم گشایش نمایشگاه دستاوردهای معلمان و دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در دوران کرونا گفت: این برنامه به‌منظور بروز و شناسایی استعدادهای هنری دانش‌آموزان اجرایی می‌شود که در کنار آن داستان خوانی، داستان‌گویی و داستان‌نویسی را نیز انجام می‌دهند.

او افزود: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در ایام نوروز می‌توانند در قالب فیلم، نقاشی یا عکاسی در موضوعاتی ازجمله دل‌تنگی برای مدرسه، دنیای با کرونا، دنیای بدون کرونا، همدلی و مدرسه‌سازی، آثار خلاقانه خود را تهیه و به مدارس ارائه دهند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان همچنین می‌توانند کتاب موردعلاقه خود را مطالعه و بازنویسی کنند و یا قصه‌های خلاقانه خود یا بزرگ‌ترهای خود را روایت کنند.

حکیم زاده اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و گسترش فضای مجازی در بین قشرهای مختلف، فرصتی فراهم شد تا نظام آموزشی کشور به این سمت برود و نظام تعلیم و تربیت تعطیل نشود.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به تلاش و کوشش معلمان و مسئولان آموزش‌وپرورش برای تأمین محتوای آموزشی برای دانش‌آموزان، گفت: به‌منظور افزایش سطح یادگیری مهارت‌های سواد پایه کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی، علاوه بر کلاس‌های مجازی به‌صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با جمعیت کم برگزار شد تا دانش‌آموزان زیر نظر معلمان میزان یادگیری مهارت سواد پایه را افزایش دهند.