شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#لیورپول

جرارد: امیدوارم کلوپ چندین سال دیگر سرمربی لیورپول بماند


جرارد: امیدوارم کلوپ چندین سال دیگر سرمربی لیورپول بماند

سرمربی تیم فوتبال رنجرز به شایعه مربیگری‌ در تیم دوران بازیگری‌اش استقبال نکرد و گفت امیدوار است همتای آلمانی‌اش چندین سال دیگر در آنفیلد به کار خود ادامه دهد.

به گزارش خبرگزارش تسنیم، استیون جرارد شایعه احتمال روی کار آمدن وی به‌عنوان جانشین یورگن کلوپ در تیم فوتبال لیورپول را کم اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد، سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید تا چند سال دیگر به فعالیت خود در کادر فنی این تیم ادامه دهد.

قهرمانی تیم رنجرز با هدایت جرارد از یک سو و ناکامی‌های اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس با هدایت کلوپ از سوی دیگر سبب شده است که شایعاتی درباره احتمال بازگشت جرارد به آنفیلد به‌عنوان سرمربی شکل بگیرد. در این میان زمزمه‌‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت کلوپ به آلمان برای هدایت تیم ملی آلمان پس از خروج یواخیم لو هم شنیده می‌شد که البته او این موضوع را رد کرد.

 

جرارد که توانسته است به انتظار 10 ساله رنجرز برای فتح لیگ برتر اسکاتلند پایان دهد، در گفت‌و‌گو با شبکه ITV درباره کلوپ و احتمال کنار رفتن او از کادر فنی لیورپول گفت: در حال حاضر یکی از بهترین مربیان دنیا تیم ما را هدایت می‌کند. من او را دوست دارم و امیدواریم که چند سال دیگر در لیورپول بماند. من فعلاً در رنجرز مشغول به کار هستم و فکر نمی‌کنم که درست باشد درباره مربیگری‌ام در لیورپول حرف بزنیم. امیدوارم یورگن چندین سال دیگر سرمربی لیورپول بماند.

جرارد افزود: لیورپول باشگاه من است. آیا رؤیای من است که یک روز سرمربی لیورپول شوم؟ بله، اما نه الان. با این حال کسی هم نمی‌‌تواند پیش‌بینی کند که من هرگز آنقدر مربی باکیفیتی خواهم شد که بتوانم سرمربی لیورپول شوم. در این دنیا کلی مربی هستند، اما قبل و بیشتر از هر چیز ما باید به یورگن و کاری که او الان دارد، انجام می‌دهد احترام بگذاریم.

انتهای پیام/