شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پوشاک#سال گذشته#اهواز#شب عید

بی رونقی بازار پوشاک به ورشکستگی رسید

عبدالرضا ایزدی، نایب رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان اهواز گفت: اعضای صنف ما در رکود و ورشکستگی قرارگرفته‌اند و بازار شب عید امسال از سال گذشته بدتر است.

بی رونقی بازار پوشاک به ورشکستگی رسید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نایب رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان اهواز با اشاره به فعالیت دستفروشان و بازارچه‌ها در شرایط تعطیلی بازار در شرایط قرمز گفت: متاسفانه هماهنگی و همدلی وجود ندارد و بسیاری از پوشاک‌فروشان متضرر شده‌اند. دستفروشان به راحتی در حال فعالیت هستند؛ حتی مالیات پرداخت نمی‌کنند و کسی نیز جلودار آن‌ها نیست.عبدالرضا ایزدی در خصوص وضعیت بازار پوشاک در آستانه عید نوروز و شیوع گسترده کرونا اظهار کرد: با شیوع همه‌گیری کرونا از اسفندماه سال گذشته تاکنون، اعضای صنف ما در رکود و ورشکستگی قرارگرفته‌اند؛ با توجه به شرایط پیش رو، فروش پوشاک در آستانه عید نوروز امسال نیز وضعیت مناسبی ندارد.

وی افزود: پوشاک در گذر زمان دِمُده می‌شود و بسیاری از پوشاک خریداری‌شده از عید سال گذشته تاکنون روی دست پوشاک‌فروشان مانده‌اند.ایزدی گفت: در حال حاضر نیز با توجه به محدودیت‌های اعمال‌شده در پی وضعیت قرمز و اعمال تعطیلی برای اصناف، پوشاک‌فروشان درآمد آنچنانی ندارند و متضرر شده‌اند؛ اعضای صنف ما مانند یخ در حال آب شدن هستند و کاری هم از دست ما ساخته نیست.نایب رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان اهواز افزود: از ۲۶ بهمن‌ماه با اعلام محدودیت‌های وضع‌شده برای اصناف از سوی ستاد مدیریت کرونا، بسیاری از مجتمع‌های پوشاک اهواز مانند مجتمع تجاری کارون و بازار امام رضا تعطیل شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت دستفروشان و بازارچه‌ها در شرایط تعطیلی بازار در شرایط قرمز تصریح کرد: متاسفانه هماهنگی و همدلی وجود ندارد و بسیاری از پوشاک‌فروشان متضرر شده‌اند. دستفروشان به راحتی در حال فعالیت هستند؛ حتی مالیات پرداخت نمی‌کنند و کسی نیز جلودار آن‌ها نیست.ایزدی افزود: علاوه بر پوشاکی که از عید سال گذشته روی دست پوشاک‌فروشان باقی مانده بود، بسیاری از پوشاک‌فروشان اقدام به خرید پوشاک جدید کردند که این مساله نیز موجب افزایش ضرر و زیان آن‌ها شده است.نایب رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان اهواز گفت: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۰۰ مورد ابطال جواز کسب داشته‌ایم که این مساله، یک فاجعه است.