شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#تهران#شورای شهر
گفت‌وگو|

فرایند بررسی پرونده ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات شورا‌ی شهر تهران اعلام شد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران گفت: هیئت اجرایی تهران ۱۰ روز فرصت دارد که پرونده ثبت‌نام کنندگان را بررسی کند و پرونده افرادی که تائید می‌شوند را برای هیئت نظارت ارسال می‌کنند و این هیئت نیز ۱۴ روز فرصت دارد که مجدد به صورت ماهیتی پرونده‌ها را بررسی و تائید کند.
سید محمد آقامیری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران اظهار داشت: داوطلبان ثبت‌نام در انتخابات شورا‌ها که برای ثبت‌نام حضوری مراجعه می‌کنند، نخست مدارک خود را تحویل می‌دهند و سپس فرم‌های ثبت نام را پر می‌کنند؛ همچنین گواهی ماده ۳۲ را پر می‌کنند که از مسئولان ارشد نباشند و در انتها مدارک تحصیلی شان کنترل می‌شود.

وی ادامه داد: البته در مراحل بعدی مدارک ثبت‌نام کنندگان از طریق سیستم‌هایی که متصل به ثبت احوال است، بررسی می‌شود و کدرهگیری به این عزیزان ارائه و پرونده‌شان تشکیل می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران تصریح کرد: هیئت اجرایی تهران ۱۰ روز فرصت دارد که پرونده ثبت نام کنندگان را بررسی کند و پرونده افرادی که تائید می‌شوند را برای هیئت نظارت ارسال می‌کنند و بعد از این هیئت نظارت نیز ۱۴ روز فرصت دارد که مجدد به صورت ماهیتی پرونده‌ها را بررسی و تایید کند.

آقامیری یادآورشد: افرادی که برای هیئت نظارت انتخاب شدند افرادی زبده و باسابقه هستند و تمام تلاش‌شان برگزاری انتخابات سالم است و جهت گیری خاصی ندارند.

وی در پایان عنوان کرد: هر یک از داوطلبان اگر مدارکی دارند که می‌خواهند آن‌ها را ارائه کنند می‌توانند آن را به دفتر هیئت نظارت که روبروی فرمانداری تهران است، بدهند و دفتر نظارت آنهارا بررسی می‌کند و در مهلت قانونی نتیجه را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/