به گزارش برنا؛ سیدمحمد آقامیری، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهرتهران با اشاره به ثبت نام در انتخابات شوراها گفت: داوطلبان ثبت نام در انتخابات شوراها که برای ثبت نام حضوری مراجعه می‌کنند، مدارک خود را که تحویل می دهند و فرم‌های ثبت نام خود و گواهی ماده ۳۲ را پر می‌کنند.

او افزود: این افراد نباید از مسئولان ارشد باشند و در انتها مدارک تحصیلی شان کنترل می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهرتهران تاکید کرد: البته در مراحل بعدی مدارک ثبت نام کنندگان از طریق سیستم هایی که متصل به ثبت احوال است، بررسی می شود و کدرهگیری به آنان داده می شود و پرونده شان تشکیل خواهد شد.

او ادامه داد: هیات اجرایی تهران ۱۰ روز فرصت دارد که پرونده  ثبت نام کنندگان را بررسی کند و  پرونده افرادی که تائید می شوند را برای هیات نظارت ارسال می کنند و بعد از این هیات نظارت نیز ۱۴ روز فرصت دارد که مجدد به صورت ماهیتی  پرونده ها را بررسی و تایید کند.

آقامیری عنوان کرد: افرادی که برای هیات نظارت انتخاب شدند افرادی زبده و باسابقه هستند  و تمام تلاش شان برگزاری انتخابات سالم است و جهت گیری خاصی ندارند.

او در پایان گفت: هر یک از داوطلبان اگر مدارکی دارند که می خواهند آنها را ارائه کنند می توانند آن را به دفتر هیات نظارت که روبروی فرمانداری تهران است، بدهند و دفتر نظارت آنهارا بررسی می کند و در مهلت قانونی نتیجه را اعلام