به گزارش برنا، در این دوره از رقابت‌ها در دور رفت و برگشت باشگاه بحر گستر پارس هرمزگان با ۱۶۲ امتیاز اول شد و تیم‌های باشگاه لاتیدان آوش دیگر نماینده استان نیز با ۱۳۸ امتیاز دوم و آوای شهرکرد با ۱۳۱ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورند.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه کاظمی از بحرگستر پارس اول، تانیا کارگرپور از میداف دوم و سمن سلطانی از کیو پلاس سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی از میداف، پریسا محمدزاده از بحرگستر پارس و معصومه داناپور از لاتیدان آوش اول تا سوم شدند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌زاده از بحرگستر پارس، مینا عبدالهی از لاتیدان آوش و سما یاسمی از آوای شهرکرد اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان آتنا رئوفی از لاتیدان آوش، زیبا سماک‌ حرفه از آوای شهرکرد و مهسا کهنسال از کیو پلاس نیز مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر بانوان تیم لاتیدان آوش با ترکیب معصومه داناپور، مینا عبدالهی، آتنا رئوفی و سارا کاظمی اول، تیم بحرگستر پارس با ترکیب هدیه کاظمی، کیانا کمال‌زاده، پریسا محمدزاده و مریم شورگشتی دوم و تیم میداف با ترکیب مائده شورگشتی، ساجده تبریزی، تانیا کارگرپور و هدیه خیرآبادی جایگاه سوم را از آن خود کردند.

در رقابت‌های لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام کشور تیم بحر گستر پارس هرمزگان، میداف بوشهر ، کیو پلاس لرستان، لاتیدان آوش هرمزگان و آواشهر کرد حضور داشتند.

قایقرانان در مواد کایاک و کانوی یک نفره ۵۰۰ متر ، ۲۰۰ متر و ۴ × ۱۰۰ متر و ۴× ۴۰۰ متر امدادی رقابت کردند.

تیم بحر گسترپارس هرمزگان با مربیگری آرزو پاسلار و نایب رییس هیات قایقرانی استان و تیم لاتیدان آوش هرمزگان با مربیگری سحر رضایی مسوول کمیته آب‌های آرام استان، همچنین به سرپرستی و مربی بدن سازی فاطمه فتحی وارد مسابقه شدند.