شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#نتایج#پوشش

بخشی از آمریکایی‌ها برای تامین غذا و مسکن با چالش جدی روبرو هستند


بخشی از آمریکایی‌ها برای تامین غذا و مسکن با چالش جدی روبرو هستند

نتایج یک تحقیق و بررسی نشان می‌دهد حدود یک سوم خانوارهای آمریکایی که مستمری بیکاری دریافت می‌کنند، برای پوشش هزینه‌های عادی و معمولی خود مثل مواد غذایی، مسکن و درمان با چالش‌های جدی روبرو شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، تحقیق و بررسی جدید انجام شده توسط اداره آمار وزارت بازرگانی آمریکا نشان می دهد حدود یک سوم خانوارهای آمریکایی که مستمری بیکاری دریافت می کنند، برای پوشش هزینه های معمولی و روزانه خود مثل مواد غذایی، مسکن و بهداشت و درمان، با چالش مواجه هستند.

بر اساس این گزارش، تحقیق اداره آمار وزارت بازرگانی آمریکا طی روزهای 3 تا 15 فوریه انجام شده و نشانگر تبعات ناگوار اقتصادی و مالی بحران شیوع ویروس کرونا بر خانوارهای آمریکایی است.

این تحقیق و بررسی همچنین این استدلال از سوی برخی کارشناسان را به چالش کشیده است که بیمه و مستمری بیکاری بسیار سخاوتمندانه بوده و انگیزه افراد را برای یافتن شغل از بین می برد.

حداقل 18 میلیون آمریکایی در حال دریافت مستمری و بیمه بیکاری هستند.

یک کارشناس آمار وزارت بازرگانی آمریکا در این باره گفت: حدود یک سوم خانوارهای آمریکایی معادل 31.2 درصد، که از بیمه و مستمری بیکاری استفاده می کنند، برای تامین نیازهای اساسی خود همچنان با چالش و مشکل جدی روبرو هستند.

انتهای پیام/