شهر خبر

فردا عید مبعث رسول مکرم اسلام است؛

اعلام ویژه برنامه‌های عید مبعث از شبکه قرآن و معارف سیما

اعلام ویژه برنامه‌های عید مبعث از شبکه قرآن و معارف سیما

برنامه‌های ویژه مبعث رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم شامل ارتباط زنده با حرمهای شریف اهل بیت علیهم السلام از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با مبعث رسول مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله، ویژه برنامه‌ای تقدیم نگاه مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما می‌شود. در روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی و در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه سخنرانی حجت الاسلام حسین انصاریان پخش می‌شود.

در ساعت ۲۱ نیز ارتباط زنده با مشهد مقدس برقرار شده و در ساعت ۲۲ چهارشنبه و پنجشنبه برنامه نغمه عشاق به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

همچنین در روز مبعث در ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه بامداد سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی با موضوع قرآن کتاب هدایت پخش می‌شود و از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح ویژه برنامه مبعث پیامبر گرامی اسلام از شهر مشهد مقدس و ارتباط زنده با حضور کارشناسان معارفی زینت بخش برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود.

در ساعت ۱۳ روز پنجشنبه سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی پخش می‌شود و از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه الی ۱۵ نیز با حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ارتباط مستقیم برقرار خواهد شد. همچنین مستند "خورشید حرا" در این روز تقدیم نگاه مخاطبان شبکه قرآن خواهد شد.

گفتنی است برنامه " آستان مهربانی " نیز در روز پنجشنبه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از حرم رضوی پخش می‌شود.