شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#عربستان سعودی#یمن

همزمان با پیشروی‌های مقاومت در مأرب؛

جنگنده‌های سعودی «صنعاء» و «صعده» را به شدت بمباران کردند

جنگنده‌های سعودی «صنعاء» و «صعده» را به شدت بمباران کردند

جنگنده های عربستان سعودی همزمان با پیشروی نیروهای مقاومت یمن در جبهه مأرب، استان های «صنعاء» و «صعده» را به شدت بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عربستان سعودی همزمان با پیشروی های گسترده نیروهای مقاومت یمن در جبهه مأرب، حملات خود به نقاط مختلف این کشور را بیش از هر زمان دیگری شدت بخشیده است.

بر اساس این گزارش، جنگنده های عربستان سعودی نقاط مختلفی از استان های صعده و صنعاء را بمباران کردند. سعودیها برای جبران شکست های خود در جبهه مأرب، حملات مذکور را در پایتخت یمن و شماری دیگر از استان های این کشور ترتیب داده اند.

حملات تجاوزکارانه سعودی‌ها به نقاط مختلف یمن در حالی است که نیروهای مقاومت این کشور دستاوردهای فراوانی را در نبرد استراتژیک شهر مأرب محقق ساخته‌اند. در همین راستا نیروهای یمنی موفق شدند کنترل بلندی‌های راهبردی «حمه ذیاب» واقع در شمال غرب مأرب را به دست بگیرند. این نیروها هم چنین کنترل بلندی‌های النضود در جبهه العلم در شمال مأرب را به دست گرفتند.

در جریان عملیات نظامی نیروهای یمنی علیه عناصر وابسته به دولت دست نشانده عربستان و ائتلاف متجاوز سعودی تعداد زیادی از این عناصر به هلاکت رسیده یا زخمی شدند. همچنین روز گذشته، منابع یمنی از ادامه درگیری‌های سنگین میان نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با نیروهای وابسته به دولت دست نشانده سعودی خبر دادند.