شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آرام

کاظمی: از شرایط رقبا خبر نداریم/ قراردادم در لیگ قایقرانی کمتر از گذشته بود


کاظمی: از شرایط رقبا خبر نداریم/ قراردادم در لیگ قایقرانی کمتر از گذشته بود

بانوی قایقران کشورمان گفت: قراردادم در این فصل نسبت به آخرین باری که لیگ آب‌های آرام برگزار شد، کمتر بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هدیه کاظمی در خصوص قهرمانی در بخش انفرادی لیگ قایقرانی آب‌های آرام اظهار داشت: در روز پایانی دو مرحله مسابقه داشتیم که در مسافت 500 متر اول شدم و تایمی که ثبت کردم، با توجه به شرایط آب و هوایی و این فصل مناسب بود.

وی افزود: مسابقات لیگ جدا از کشوری و انتخابی است و بیشتر برای ورزشکاران جنبه حمایتی دارد و در لیگ با توجه به اینکه همه ورزشکاران ‌ملی‌پوش در تیم‌های مختلف رقابت می‌کنیم، همواره سطح بالایی دارد. امیدوارم در سال دوره‌های بیشتری لیگ و مسابقه داشته باشیم.

بانوی ملی‌پوش کشورمان در خصوص قراردادهای لیگ گفت: قرارداد من نسبت به آخرین باری که لیگ برگزار شد کمتر بود. به خاطر صحبت‌هایی که با فدراسیون و استان انجام دادیم، تصمیم گرفتیم این دوره در لیگ باشیم تا در آینده جبران شود.

کاظمی در خصوص مسابقه انتخابی المپیک و شرایط رقبای ایران تاکید کرد: در مورد مسابقه نظری ندارم، چون ما هر سال مسابقات مختلف کاپ و جهانی داشتیم و حریفان را می‌دیدیم و می‌دانستیم که کدام کشور خوب تمرین می‌کند و با کدام مربی چه روندی دارد و بر اساس آن می‌توانستیم کار خود را حدس بزنیم، ولی متاسفانه امسال به دلیل کرونا مسابقات لغو شد و از شرایط سایر کشورها خبر نداریم.

وی در پایان گفت: نسبت به هر سال و با توجه به اینکه مدت‌ها تمرینات به دلیل شیوع کرونا تعطیل بود و تمرینات مستمر نداشتیم، رکوردهایی که در این فصل ثبت می‌کنیم، با سال‌های قبل برابری می‌کند. امیدواریم بهترین عملکرد خود را در مسابقات انتخابی داشته باشیم.

نبی‌رضایی: امیدوارم فدراسیون بتواند قایق‌های سطح بالاتری وارد کند/ نسبت به سال پیش پیشرفت کردیم

انتهای پیام/