شهر خبر

کومان: شانس صعودمان به نحوه شروع بازی بستگی دارد/ هنوز امیدواریم


کومان: شانس صعودمان به نحوه شروع بازی بستگی دارد/ هنوز امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با وجود شکست خانگی سنگین تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا از صعود به مرحله بعدی قطع امید نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی امشب (چهارشنبه) شاگردانش برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جبران باخت خانگی 4 بر یک بازی رفت را غیرقابل جبران ندانست.

او به خبرنگاران گفت: در فوتبال همیشه شانس و امید هست. همه چیز به این بستگی دارد که بازی را چگونه شروع کنیم. باید آنقدر بازی را پرانرژی آغاز کنیم که کار برای حریف سخت شود. صعود یا عدم صعود ما به کارایی بازی‌مان بستگی دارد. آنها این مسئله را در بازی رفت ثابت کردند، اما بارسلونا هم تیمی است که همیشه شانس و موقعیت دارد. اگر ما در اوج باشیم هیچ چیزی غیرممکن نیست.

کومان ادامه داد: ما در مقطعی از بازی رفت، عملکرد خوبی داشتیم. بعد از آن بازی هم نتایج خوبی گرفتیم و پیروزی برابر سویا در جام حذفی به ما روحیه داد، اما نمی‌‌توانیم بازگشت‌مان برابر سویا و پیروزی 2 بر صفر‌مان مقابل آن تیم را با این بازی که 4 بر یک عقب هستیم، مقایسه کنیم. پاریس تیمی قوی دارد که می‌خواهد تا پایان رقابت‌ها برود. ما هم به امید اینکه کار حریف را سخت کنیم به میدان خواهیم رفت.

سرمربی هلندی بارسلونا تأکید کرد: این فصل ما هرگز تمام نفرات‌مان را همزمان با هم در اختیار نداشته‌ایم. در مورد مدافعان میانی‌مان بدشانسی آوردیم اما ما نمی‌توانیم فقط روی یکی دو بازیکن حساب کنیم. من ترکیب اصلی تیمم را برای بازی از همین الان انتخاب کرده‌ام. با 22 بازیکنی که در اختیار دارم، می‌توانم تیم را با هر سیستمی به میدان بفرستم.

تیم فوتبال بارسلونا امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه پارک دو پرنس میهمان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

انتهای پیام/