شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت طلا#بیت کوین#دلار
دلار و نفت افت کردند

خیز قیمت بیت کوین و قیمت طلا به لطف دلار

کدخبر: 398450
اقتصادنیوز : در روزی که گذشت به لطف افت دلار و بازدهی اوراق خرانه قیمت بیت کوین و طلا خیز برداشتند. البته برخی اعتقاد دارند درخشش قیمت طلا ماندگار نیست.

براساس گزارش اقتصادنیوز، در روزی که گذشت شاخص دلار و نفت هردو روند کاهشی داشتند اما بیت کوین و طلا با افزایش رو به رو شد.

براساس گزارش مارکت واچ، معاملات آتی طلا در روز سه شنبه بیش از 2 درصد صعود کرد تا قیمت طلا کانال 1700 دلار را پس بگیرد. مایکل آرمبراستر ، مدیر عامل شرکت آلتاوست ، گفت: « افزایش بازده خزانه داری 10 و 30 ساله از علائم کاهش قیمت بوده است ، به همین دلیل افت امروز بازده خزانه داری امکان جهش بیش از حد طلا را از روند نزولی طلا فراهم می کند. البته از نظر ما ، زمان درخشش طلا ممکن است تا اواخر سال نرسد.»

در روزی که گذشت شاخص دلار با کاهش ۰.۳۸ واحد به ۹۱.۹۵ واحد رسید.

 به دنبال چهار معامله افت متوالی ، هر اونس طلای آوریل 38.90 دلار یا 2.3 درصد رشد کرد و در 1716.90 دلار در هر اونس قرار گرفت.

در حال حاضر قیمت طلای نقدی به قیمت هزار و ۷۱۹ دلار رسید که این نشان دهنده ۳۶ دلار و ۴۰ سنت یا ۲.۱۶ درصد افزایش است.

طلا

سقوط قیمت نفت

معاملات آتی نفت پیش از انتشار داده های هفتگی از منابع ایالات متحده با روند پایین تر به پایان رسید. انستیتوی نفت آمریکا اواخر روز سه شنبه گزارش خود را منتشر کرد و به دنبال آن اطلاعات اداره اطلاعات انرژی اوایل چهارشنبه منتشر می شود. بر اساس نظرسنجی انجام شده ، به طور متوسط ، تحلیلگران انتظار دارند EIA میزان عرضه نفت خام داخلی را برای هفته گذشته 2.7 میلیون بشکه افزایش دهد. این بررسی همچنین پیش بینی می کند که موجودی هفتگی 4.8 میلیون بشکه برای بنزین کاهش پیدا کند. وست تگزاس اینترمدیت 1.04 دلار یا 1.6 درصد افت کرد و در 64.01 دلار معامله شد. نفت برنت نیز با کاهش ۱.۰۴ درصد یا ۰.۷۱ دلار به قیمت ۶۷ دلار و ۵۳ سنت رسید.

بازار

بیت کوین بهتر از طلا

گلن هاچینز، مشاور سابق رئیس جمهور کلینتون ، که همچنین عضو سابق هیئت مدیره بانک فدرال نیویورک ، فکر می کند که رمزنگاری ها بر اساس بسیاری از عناصر در جوامع مفید تر از طلا است.او گفت که ارزش برخی از رمزنگاریها را بسیار بالاتر از طلا است.

براساس گزارش کوین دسک، بیت کوین از آستانه 50هزار دلار حمایت پیدا کرد و به بالای 53هزار دلار تغییر می داد.

در حال حاضر قیمت بیت کوین با افزایش ۵.۴۷ درصد به قیمت ۵۴ هزار و ۲۲۸ دلار رسید.

بیت کوین