شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیم فصل#بازیکنان

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

قهرمانی نیم فصل شهرداری آستارا با دستان خالی

قهرمانی نیم فصل شهرداری  آستارا با دستان خالی

آستارا- مدیر عامل شهرداری آستارا با اشاره به قهرمانی این تیم در نیم فصل، گفت: برای پرداخت مطالبات بازیکنان به ۱۰ میلیارد ریال نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کارگر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا، بدون حامی مالی و ارائه بازی‌های بسیار خوب در نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور قهرمان شد، اظهار کرد: ۳۵ میلیارد ریال توسط هیأت مدیره و شهرداری بندر آستارا برای حقوق بازیکنان، کادر فنی و هزینه‌های جاری تیم پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به کمک ۳۰۰ میلیون ریالی مردم ورزش دوست آستارایی و گیلانی به این تیم با خرید کارت هواداری، افزود: هواداران این تیم می‌توانند با واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۲۵۱۲۵۴ یا شماره حساب ۰۳۶۱۸۳۵۸۲۳۰۰۲ به نام باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا، کارت هواداری خریداری کرده و به رفع بخشی از مشکلات این باشگاه کمک کنند.

کارگر با تاکید بر اینکه سازمان‌ها و مسئولان شهرستان آستارا برای آماده شدن کامل ورزشگاه وحدت این شهرستان و به ویژه بحث روشنایی ورزشگاه در تلاش هستند، گفت: همه مسئولان شهرستان آستارا تلاش می‌کنند تا این تیم عملکرد موفقی در لیگ به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو حقوق کامل و دو پاداش بازیکنان را پرداخت نکرده ایم و در حال رایزنی با اسپانسرها هستیم، ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته هجدهم و آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول ۲۴ اسفند ماه و در ورزشگاه وحدت آستارا میزبان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر است.

مدیرعامل شهرداری آستارا، گفت: هیأت مدیره باشگاه به دلیل عملکرد خوب پایان رأفت سرمربی مستعفی این تیم، برای رفع مشکلات مالی و دعوت دوباره از او جهت هدایت تیم در نیم فصل دوم تلاش می‌کنند و امیدواریم با برگشت وی تیم با قوت و قدرت تمام در ادامه مسابقات حاضر شود.

کارگر با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا نماینده شایسته استان گیلان در رقابت‌های لیگ دسته اول است و با افتخار و دستان خالی قهرمان نیم فصل این مسابقات شد، اظهار کرد: در این مسابقات ۱۸ تیم از جمله سه تیم شهرداری آستارا، ملوان انزل و چوکا تالش از استان گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را کسب خواهند کرد.