شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#دنا پلاس

افت شدید قیمت دنا پلاس توربو در بازار / پراید ۱۱۱ و پژو ۲۰۶ تیپ دو در بازار چند؟

به گزارش منیبان، هفته گذشته قیمت بیشتر خودروهای پرفروش بازار با افزایش همراه بود، اما این هفته اوضاع متفاوت است. رصد بازار نشان می دهد کسادی بازار و البته کاهش مداوم نرخ دلار باعث شده قیمت بیشتر خودروها در یکی دو روز گذشته کمتر از هفته قبل باشد.

با اینکه در دو سه روز گذشته بیشتر خودروها ریزش قیمت محسوسی داشته اند، اما این ارزانی در خودروهای دنا به خصوص دنا پلاس توربو چشمگیرتر است. دنا پلاس توربو که آخرین روز هفته گذشته با قیمت ۳۵۵ میلیون تومان معامله می شد، در حال حاضر حدود ۳۳۵ تا ۳۳۷ میلیون تومان قیمت دارد.

یعنی در سه روز اول هفته حدود ۲۰ میلیون تومان ارزان تر شده است. قیمت دنا معمولی هم که درچند هفته گذشته روی ۲۷۲ میلیون تومان ثابت مانده بود، در حال حاضر حدود ۲۶۹ میلیون تومان است.

پراید ۱۱۱ و پژو ۲۰۶ تیپ دو در بازار چند؟

خانواده پژو هم در سه روز اول هفته با کاهش قیمت روبرو شده اند. مثلا پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که با قیمت ۱۹۴ میلیون تومان در هفته گذشته معامله می شد، امروز ۱۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۲۶۰ میلیون تومان در هفته گذشته حالا ۲۵۷ میلیون تومان است.

۲۰۷ اتوماتیک هم با ۳ میلیون تومان کاهش حالا ۴۰۵ میلیون تومان قیمت دارد. پژو پارس سال هم که هفته گذشته ۲۱۵ میلیون تومان قیمت داشت، امروز با ۲۱۳ میلیون تومان قیمت به فروش می رسد.

قیمت پراید ۱۱۱ هم در روزهای اول هفته کمی کاهش داشته و از ۱۲۸ میلیون تومان در هفته گذشته حالا به۱۲۷ میلیون تومان رسیده است. پراید ۱۳۱ هم با یک میلیون تومان کاهش قیمت حالا با قیمت ۱۰۹ میلیون تومان معامله می شود.