شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#مجلس#رئیس مجلس

قالیباف:

شناخت شیخ الاسلام از نظام سلطه و رژیم صهیونیستی دقیق وعالمانه بود

شناخت شیخ الاسلام از نظام سلطه و رژیم صهیونیستی دقیق وعالمانه بود

رئیس مجلس آگاهی و شناخت مرحوم شیخ الاسلام از نظام سلطه و رژیم صهیونیستی را دقیق و عالمانه دانست و گفت: او دشمنی آمریکا و صهیونیسم علیه ایران را آرمان فکری و اعتقادی خود می‌ دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم یادبود حسین شیخ‌الاسلام در یک پیام تصویری ضمن گرامیداشت اولین سالگرد درگذشت او، علو درجات معنوی را از خداوند سبحان برای او مسألت کرد و گفت: حسین شیخ‌الاسلام به دلیل حضور مؤثر فکری، عملی و مسئولیت‌های اجرایی مختلف در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای پیروزی انقلاب تا پیوست به جوار غفران رحمت الهی، گنجینه‌ای ارزشمند از حافظه تاریخی و دیپلماسی و مدیریت انقلابی در سال‌های آغازین انقلاب و دوران جنگ تحمیلی و نیز سالیان رشد و بالندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

قالیباف ادامه داد: مرحوم شیخ‌الاسلام از همان آغازین روزهای فعالیت انقلابی خود در نهضت حضرت امام (ره) و در نظام مقدس جمهوری اسلام ایران، هیچ گاه از سنگر مبارزه با نگاه متفکرانه و شجاعانه فاصله نگرفت و خارج نشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی آگاهی و شناخت مرحوم شیخ الاسلام از نظام سلطه و رژیم صهیونیستی را دقیق و عالمانه دانست و بیان کرد: او دشمنی آمریکا و صهیونیسم علیه ایران را آرمان فکری و اعتقادی خود می‌دانست و در هر منصب و مقامی که بود در دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به آرمان‌های انقلاب و مردم ایستادگی می‌کرد و هرگز کوتاهی نکرد.

وی با بیان اینکه حسین شیخ‌الاسلام کسی بود که به اندیشه‌های مدیریتی انقلابی، خط امام و ولایی در هر شرایطی عمل می‌کرد، اظهار کرد: همواره گوش و نگاه مرحوم شیخ‌الاسلام به سمت رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ولی امر مسلمین بود.