به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سیدجواد موسوی اظهار کرد: دوچرخه سواری نیازمند ورود افراد مستعد و استعدادهای جدید است ودر عین حال باید به سمت بهره گیری بیشتر از تجهیزات به روز و علم تمرین و تغذیه باشیم.

وی که عضویت کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری را نیز دارد با بیان اینکه در این سالها خانواده دوچرخه سواری ایران رشد زیادی نداشته است گفت: ضرورت دارد تا در این بخش رویکردی جدید اتخاذ کنیم و استان های مختلف را به این سمت سوق دهیم که استعدادیابی کنند و چهره های جدید را به دوچرخه سواری وارد کنند.

موسوی به اهم اقدامات صورت گرفته در استان البرز در سال جاری اشاره کرد و گفت: یک دوره مسابقه کشوری کوهستان با حضور 17 استان کشور، مسابقه کورسی میان استان البرز وتهران و چندین همایش استانی را در این مدت برگزار کرده ایم و تلاش کرده ایم پویایی و نشاط لازم را در ایام کرونا در میان علاقمندان به دوچرخه سواری ایجاد کنیم.

رییس هیات دوچرخه سواری استان البرز در ادامه گفت: در عین حال با بهره گیری از چهره های جوان و با انگیزه ساختار هیئت استان را شکل داده ایم ودر این راستا علی عسگری از قهرمانان آسیایی و چهره های تحصیل کرده دوچرخه سواری به عنوان دبیر هیئت استان معرفی شد.

موسوی با اشاره به اینکه برای نیمه نخست سال آینده در تلاشیم میزبانی یک مسابقه جایزه بزرگ و قهرمانی کشور را عهده دار شویم گفت: درعین حال طرح استعدادیابی را که اخیرا آغاز شده با جدیت بیشتری پیش خواهیم برد و نیروهای تازه نفس را به عرصه دوچرخه سواری البرز وکشور معرفی خواهیم کرد.

متولی دوچرخه سواری استان البرز برگزاری مسابقات ماهانه در شهرستان ها را یکی از محورهای کاری سال آتی برشمرد و گفت: در عین حال در پایان هر فصل یک مسابقه استانی نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان از حضور نماینده البرز در فصل آتی لیگ یک کشور خبرداد و گفت: در این خصوص هماهنگی های لازم صورت گرفته است.