شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق#پوشش

ورود تروریست‌ها به عراق تحت پوشش آواره


ورود تروریست‌ها به عراق تحت پوشش آواره

یکی از نمایندگان پارلمان عراق از ورود تروریست‌ها به عراق تحت پوشش آواره خبر داد و اعلام کرد که نظامیان آمریکایی از تروریست‌ها در اردوگاه «الهول» حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المعلومه، «محمد کریم» نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح در سخنانی از تلاش برای وارد کردن تروریست‌های اردودگاه «الهول» سوریه به عراق و تحت عنوان و پوشش آواره پرده برداشت.

این نماینده پارلمان با بیان این موضوع افزود: اردوگاه «الهول» میزبان اسرایی است که توسط عناصر گروه تروریستی داعش و  در جریان اقدامات مجرمانه این گروه در عراق و سوریه به اسارت گرفته شده‌اند؛ اما در این اردوگاه داعشی‌ها نیز حضور دارند .

وی تاکید کرد: تروریست‌های داعشی حاضر در اردوگاه «الهول» مورد حمایت ایالات متحده آمریکا هستند و واشنگتن به دنبال این است تا با استفاده از این افراد کشورهای دیگر را تهدید کند.

به گفته «محمد کریم» اکثر کشورها با بازگشت تروریست‌های حاضر در این اردوگاه به موطن اصلی خود مخالفت کرده‌اند.

حمله هوایی به مقر تروریست‌ها در نینوی

در حمله هوایی به مقر تروریست‌ها در استان نینوی دست کم 10 تروریست کشته شدند. 2 تروریست انتحاری هم در جریان درگیری با نیروهای عراقی به هلاکت رسیدند.

واکنش ائتلاف مقتدی صدر به پیشنهاد گفتگوی ملی کاظمی

«برهان العموری» نماینده پارلمان عراق از ائتلاف سائرون (مورد حمایت مقتدی صدر رهبر جریان صدر) درخصوص موضع این ائتلاف نسبت به درخواست مصطفی الکاظمی، نخست وزیر، درباره گفتگوی ملی فراگیر گفت: ما از این دعوت حمایت کرده و به آن کمک می‌کنیم. بر این باوریم که این دعوت در زمان مناسبی ارائه شده است.

انتهای پیام/