شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#کنگره آمریکا#جدید#نتایج

توصیه‌های جدید برای تشدید تدابیر امنیتی در اطراف کنگره آمریکا


توصیه‌های جدید برای تشدید تدابیر امنیتی در اطراف کنگره آمریکا

نتایج یک گزارش کارشناسی نشان می‌دهد اقدامات و تدابیر بیشتری برای محافظت از ساختمان کنگره آمریکا باید اتخاذ و اجرا شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، یک گزارش کارشناسی که روز دوشنبه منتشر شده به مقام های امنیتی توصیه کرده است تا از موانع متحرک و قابل جابجایی برای حفاظت از ساختمان کنگره استفاده کنند.

این گزارش کارشناسی افزود: مقام های امنیتی باید یک نیروی واکنش سریع را در شهر واشنگتن تشکیل دهند. این گزارش همچنین اذعان کرده است که پلیس کنگره آمریکا برای مقابله با یورش مرگبار 6 ژانویه طرفداران افراطی ترامپ به ساختمان کنگره، آمادگی کافی را نداشته است.

 

این گزارش 15 صفحه‌ای که توسط راسل هونور سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا تنظیم شده، خواستار ارتقای قابلیت ها و توانایی های اطلاعاتی پلیس کنگره آمریکا شده است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پیش از این خواستار ارائه این گزارش شده بود. یورش طرفداران افراطی ترامپ به ساختمان کنگره که منجر به مرگ 5 نفر از جمله یک مامور پلیس شد، نگرانی های زیادی را درباره عدم آمادگی پلیس کنگره و ضعیف بودن تدابیر امنیتی برای حفاظت از ساختمان کنگره به وجود آورده است.

در این گزارش آمده است: تعداد نیروهای پلیس کنگره آمریکا کم است، آنها تجهیزات کافی را در اختیار ندارند و آموزش کافی را برای محافظت از نمایندگان کنگره ندیده‌اند.

این گزارش کارشناسی خواستار استفاده از موانع متحرک برای افزایش حفاظت از ساختمان کنگره شده و توصیه کرده است که یک نیروی واکنش سریع در شهر واشنگتن تشکیل شود.

انتهای پیام/