شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان#تیم ملی

طالبیان: فکر نمی‌کردیم به این راحتی قهرمان شویم/ شناخت کافی نسبت به بچه‌ها داشتم


طالبیان: فکر نمی‌کردیم به این راحتی قهرمان شویم/ شناخت کافی نسبت به بچه‌ها داشتم

مربی تیم‌ قایقرانی سپاهان گفت: بعد از ۱۶ سال حضور در تیم ملی شناخت کافی نسبت به بچه‌ها داشتم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احمدرضا طالبیان در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ آبهای آرام اظهار داشت: فکر نمی‌کردیم به این راحتی قهرمان شویم. به جز دو نفر از قایقرانان بقیه جوان‌تر از سایر تیم‌ها بودند و برای کسب تجربه آمدند. آن دو نفر جور بقیه را کشیدند و جوانان هم خوب کار کردند و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص استفاده از یک بازیکن معلول در ترکیب تیم سپاهان گفت: بعد از 16 سال حضور در تیم ملی شناخت کافی نسبت به بچه‌ها داشتم و از قیصری شناخت داشتم و تصمیم گرفتیم از او استفاده کنیم. حتی اگر نتایج او خوب نبود که البته این طور نیست و وی عملکرد خوبی داشت، باز هم اعتماد می‌کردیم و نتیجه آن را دیدیم و وی پا به پای بچه‌های سالم پارو زد.

مربی تیم‌ قایقرانی سپاهان در خصوص قرارداد بازیکنان تصریح کرد: من قبلا در جایگاه این بچه‌ها بودم و سعی کردم کاری کنم که آنها با جان و دل بازی کنند و فکر نکنند چون 2 تا 3 میلیون تومان می‌گیرند لیگ بی ارزش است. سعی کردیم حساسیت‌ها را بالا ببریم و آنها آنچه می‌توانستند انجام  دادند. تلاش کردم کم و کاستی در تیم نباشد ولی در آینده قرارداد آنها بهتر خواهد شد. با اینکه بهترین قراردادها را داشتیم باز هم‌جا دارد بهتر شود. کل تیم 8 نفره ما با 300 میلیون بسته شد که هزینه لباس، ورودی و مربی هم شامل می‌شد. لیاقت این بچه‌ها واقعا بیشتر بود و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

طالبیان در پاسخ به این سوال که در مسیر مربی‌گری چه برنامه‌ای دارید، افزود: تا وقتی فدراسیون بازی‌های تدارکاتی را ایجاد کند این پتانسیل را دارم که در آینده در بحث مربی‌گری کارهایی انجام دهم. امیدوارم این روند را پله پله طی کنم و به نتایج خوبی برسم.

وی در پاسخ به اینکه برتری برابر تیم دانشگاه آزاد که هدایت آن را مربی تیم ملی بر عهده داشت برای شما چقدر اهمیت داشت، گفت: برای من مهم نبود که نتیجه خیلی خاصی بگیرم و اول شوم.‌ برای من کسب تجربه و چالش اینکه بتوانم از عهده این کار بر بیایم اهمیت داشت. یک فدراسیون اگر بخواهد مسابقه بین‌المللی برگزار کند مسابقات لیگ و قهرمانی کشور را برگزار می‌کند و خود را محک می‌زند دقیقا برای من هم همینگونه بود که ببینم می‌توانم در آینده در بحث ملی و بین‌المللی کار کنم یا نه؟ فکر می‌کنم در قدم اول بد نبود ولی خیلی راضی کننده نبود و می‌خواهم بهترین از این باشم.


 

انتهای پیام/