شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا

خبر نگران کننده برای بارسلونا ؛ خالق رمونتادا آماده بازگشت به میادین

آمادگی نیمار برای تقابل با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا پس از رهایی از بند مصدومیت

رهایی نیمار از بند مصدومیت

در آستانه دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، نیمار از بند مصدومیت رها شده است و آماده تقابل با تیم سابقش است. خبری که به شدت برای کاتالان ها نگران کننده به نظر می رسد و شانس آن ها را برای جبران نتیجه دیدار رفت کاهش خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، چندی پیش و در جریان دیدار پاری سن ژرمن برابر کان بود که فوق ستاره برزیلی این تیم یعنی نیمار دچار یک مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی های زیادی در مورد او ایجاد شود. موضوع نگران کننده تر این بود که به نظر می رسید ستاره برزیلی دوباره از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است.

با این حال هر طور که بود فوق ستاره برزیلی طی این مدت ریکاوری خود را پشت سر گذاشت. این در حالی است که نیمار دیدار حساس دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم سابق خود یعنی بارسلونا را از دست داد؛ مسابقه ای که البته با عملکرد فوق‌العاده شاگردان مائوریسیو پوچتینو همراه بود و آن ها با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را در نیوکمپ شکست دادند تا بخش زیادی از راه صعود را طی کرده باشند.

از طرف دیگر به نظر می‌رسید که نیمار دیدار برگشت مقابل بارسا در پارک دو پرنس را هم به دلیل آسیب‌دیدگی از دست بدهد اما ریکاوری ستاره برزیلی بسیار بهتر از حد انتظار پیش رفت. نیمار در تمرین اخیر پاری سن ژرمن حضور داشت و شواهد حاکی از آن است که او مشکلی برای همراهی تیم فرانسوی در دیدار حساس مقابل بارسلونا نخواهد داشت.

گفتنی است پاری‌سن‌ژرمن چهارشنبه شب در پارک دو پرنس میزبان بارسلونا خواهد بود و در صورت به میدان رفتن نیمار، تقابل او با هم‌تیمی‌های سابق خود مخصوصاً دوست صمیمی اش یعنی لیونل مسی می تواند از جذابیت های بالایی برخوردار باشد.