شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#اسکواش#تیم ملی

شرف‌پور: سلیمانی‌ اسکواش ایران را متحول کرد


شرف‌پور: سلیمانی‌ اسکواش ایران را متحول کرد

عضو تیم ملی اسکواش بانوان ایران گفت: مسعود سلیمانی در دوره ریاست خود فدراسیون اسکواش ایران را متحول کرد.

غزال شرف‌پور در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم گفت: اسکواش ایران در دوره مدیریت مسعود سلیمانی پیشرفت چشمگیری داشته و این رشته مدیون مدیریت او است.

وی ادامه داد: پیش از حضور سلیمانی، زنان اسکواش ایران حضوری در مسابقات بین المللی نداشتند، اما از زمان حضور او نگاه فدراسیون به تیم ملی آقایان و بانوان مساوی شد.

ملی‌پوش اسکواش بانوان ایران گفت: در هیچ دوره‌ای به اندازه امروز شاهد بازیکن‌سازی  و گستردگی حوزه فعالیت در اسکواش ایران نبودیم و امروز استعدادهای زیادی در این رشته  از سراسر ایران رشد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اسکواش ایران پر از استعداد‌های آینده‌دار هست که اگر نگاه ویژه سلیمانی نبود فرصت‌ها برای آنها از بین رفته بود.

شرف‌پور تصریح کرد: برگزاری اردو‌های منظم و فراهم کردن امکانات در این شرایط کار دشواری است که مسولان فدراسیون به بهترین شکل آن را انجام دادند.

وی ادامه داد: حضور کادرفنی باسواد یکی از دلایل پیشرفت اسکواش زنان ایران است.

ملی‌پوش اسکواش کشورمان گفت: بازیکنان اسکواش ایران امروز دیگر نگران تهیه امکانات اولیه و حضور در مسابقات نیستند که این نکته مهمی است.

وی افزود: در گذشته کمتر استانی دارای مجموعه‌های تخصصی  اسکواش بود اما امروز تا حایی که می‌دانم بیشتر استان‌های ایران کورت اسکواش دارند و با  برنامه‌های فدراسیون  به رشد این رشته توجه می‌شود.

انتهای پیام/