شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مهلت#مهلت ثبت نام#ثبت‌نام

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات؛

مهلت ثبت نام در مسابقات ملی مهارت فناوری اطلاعات تمدید شد

مهلت ثبت نام در مسابقات ملی مهارت فناوری اطلاعات تمدید شد

سازمان فناوری اطلاعات ایران از تمدید مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته های مرتبط با فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، چهل و ششمین مسابقات جهانی مهارت که قرار بود در سال ۲۰۲۱ در شانگهای چین برگزار شود، به سال آینده موکول شده است.

به علت فراگیری ویروس کووید ۱۹ در جهان، چهل و ششمین دوره مسابقات جهانی مهارت قرار بود در سال ۲۰۲۱ در شانگهای چین برگزار شود اما این تاریخ به تعویق افتاده است.

بنا به تصمیم اتخاذ شده در مجمع عمومی سازمان جهانی مهارت که با حضور تمامی کشورهای عضو برگزار شد، چهل و ششمین مسابقات جهانی مهارت به سال ۲۰۲۲ موکول شده است. در همین راستا تعویق اجباری مسابقات، فرصتی را فراهم آورد تا با اطلاع رسانی بیشتر و امکان ثبت نام مجدد، افراد علاقه‌مند بتوانند در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت حضور پیدا کنند.

بنا به تصمیم کمیته فنی مسابقات ملی مهارت، ثبت نام مجدد در رشته‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از تاریخ ۷ تا ۲۱ اسفند انجام می‌شود. البته با توجه به تصمیم تعویق مسابقات جهانی به مدت یک‌سال، شرایط سنی رقابت کنندگان نیز متناسب با آن افزایش پیدا کرده و همه افرادی که قادر به ثبت نام و حضور در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت و مسابقات جهانی مهارت بودند کماکان امکان حضور در مسابقات را خواهند داشت.