به گزارش برنا، سردار مهدی معصومی بیگی در جریان این بازدید ارائه خلاصه ای از فعالیت های پلیس پیشگیری به مواردی همچون لزوم تسریع در هوشمند سازی خدمات انتظامی اشاره کرد و گفت: سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح مجموعه ای پیشرو در فناوری و بهره گیری از تکنولوژی روز است و از جمله سازمان های ممتاز علمی و پیشرو در به کارگیری فناوری های نوین در سطح نیروهای مسلح است که موجبات افتخار و مایه دلگرمی نیروهای مسلح را رقم زده است.

وی خاطر نشان کرد : تحقق کامل پلیس هوشمند از جمله اولویت های پلیس پیشگیری است که در صدد هستیم با بهره گیری از توان علمی کارشناسان سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح زمینه همکاری های مشترک را درحوزه هوشمند سازی متمرکز کنیم.

سرتیپ دوم فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نیز در جریان بازدید رئیس پلیس پیشگیری اظهار داشت: همکارهای متقابل برای خدمت رسانی به مردم واعتلای امنیت کشور موضوع مورد توجه همکاری سازمان جغرافیایی و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد : خوشبختانه در راستای هوشمند سازی پلیس پیشگیری گام های موثری برداشته شده است و ما نیز به سهم خود تلاش خواهیم کرد تمامی ظرفیت و توانمندی سازمان جغرافیایی را درحمایت از این مهم بسیج کنیم.

وی تأکید کرد: آنچه که برعهده‌ی سازمان جغرافیایی هست، این است که بهترین استفاده را از داده‌ها و فناوری ها درخدمت‌رسانی به نیروهای مسلح و سایر بخش‌های کشورها داشته باشد.